środa, 7 maja 2014

Kto był dzieckiem Mohatu: Ahadi czy Uru?

Ja uważam że to Ahadi był dzieckiem Mohatu.
Bo ojcem Uru był Saka:
 Saka
Ahadi i Mohatu 
Opowiadanie:
Mohatu pokazywał Ahadiemu Lwią Ziemię. 
-Tylko nie wchodź na Zakazaną Ziemie! Każdy kto tam wejdzie zostanie zaatakowany, jak ma szczęście, bo może tam zginąć. Powiedział Mohatu. 
-Ale tam wcale nie jest tak źle... Powiedział Ahadi który nie chciał powiedzieć nikomu że chodzi na Zakazaną Ziemie bawić się z Uru. 
-Byłeś tam?! Spytał Mohatu. 
-Ja nie! Ale był tam mój nowy kolega Dashiw. Powiedział Ahadi. 
Ahadi był trochę starszy niż Uru. 
Ahadi pewnego dnia chciał odwiedzić Uru, ale na Lwią Ziemie wróciła 1 lwica ze stada, weszła przez przypadek na Zakazaną Ziemie i została ranna. 
Po tym widoku Ahadi nie był już taki pewny czy chce chodzić na Zakazaną Ziemie bawić się z Uru. Bardzo ją lubił, ale nie chciał skończyć tak jak ta lwica. 
Tym czasem Uru na prużno czekała aż Ahadi przyjdzie ją odwiedzić. 
Więc sama wybrała się na Lwią Ziemie.
Ahadi na jej widok bardzo się ucieszył lecz nie wiedział co będzie jeśli ktoś ją tu zobaczy. 
-Cześć Uru! Nie możesz tu przebywać a ja nie mogę być na Zakazanej Ziemi. Powiedział Ahadi na widok Uru. 
-Chodźmy więc na Rajską Ziemie! Zawołała Uru. 
-Na co? Spytał Ahadi. 
-Zaprowadzę Cię! Dodała Uru. 
Ahadi jeszcze nigdy nie był na Rajskiej Ziemi więc ucieszył się gdy Uru go tam zaprowadziła bo to było coś. Uru bawiła się tam z Ahadim codziennie i Saka to zauważył więc postanowił sprawdzić gdzie chodzi Uru. 
Po śniadaniu Uru znów pobiegła na Rajską spotkać się z Ahadim, Saka postanowił więc śledzić córkę. 
Aż doszli na Rajską Ziemie. Saka zobaczył Uru bawiącą się z Ahadim. Saka nie lubił Mohatu i syna Mohatu też nie więc postanowił zaatakować Ahadiego kiedy będzie on ( Ahadi ) wracał na Lwią Ziemie. Saka zacził się na Ahadiego i żucił się na niego lecz nie trafił. 
Ahadi zauważył Sake i pędem uciekł na Lwią Ziemie. 
On i Uru znaleźli więc sobie inne miejsce na zabawy na Cudownej Ziemi. 
Zdjęcia z opowiadania: 
  


 A tutaj kawałek drzewa genealogicznego. :)

4 komentarze:

  1. fajne i ahadi jest dzieckiem mohatu bo jest troche w kolorze zuditu

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie Ahadi był synem Mohatu bo Mufasa powiedział do Simby tak:powiem Ci co kiedyś powiedział mi mój ojciec.to oznacza że Ahadi był dzieckiem Mohatu bo gdyby nie to Uru by mu to powiedziała tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie znaczy. To, że Ahadi opowiedział Mufasie o gwiazdach nie oznacza, że musi być dzieckiem Mohatu. Może inne królestwa też w to wierzą?

      Usuń
  3. Ja też myślę że Ahadi jest synem Mohatu i tak wogule coś odpiszcie bo ja chce wiedzieć czy uru miała ból podczas porodu skazy.��������������☺

    OdpowiedzUsuń