sobota, 2 maja 2015

Kto ma rację?!

Powiedźcie kto ma rację:  KLIK
Podkreślam w swojej obronie:
-nie wiadomo jaki był ten cały Koda jak był dorosły
-Koda nie jest postacią Patrycji, więc fani Króla lwa mogą sobie o nim pisać różne rzeczy
-Patrycju, skąd ty niby wiesz że Koda wcale nie wygnał swojej córki i że to jest kłamstwo?! Nie mamy pewności! A to że według Ciebie Koda był ''milusi i wspaniały'' nie oznacza że wszyscy muszą tak o nim pisać.
-Patrycja pisząc tak o Mnie chciała powiedzieć tak:
"Marta jest kłamczuchą! Macie jej nienawidzić bo ona nienawidzi Koda i źle o nim piszę! Wszyscy mają kochać Kode! Nikt nie ma prawa myśleć inaczej! " - dokładnie tak tylko innymi słowami.
-Skoro Patrycja ma prawo pisać notki w których mówi o Mnie złe rzeczy to ja też mam prawo żeby pisać notki w których o niej mówię złe rzeczy! ( nie było w zaświadczeniu - że Nie )

Patrycja wykorzystała w swojej obronie dwie rzeczy:
-ma ode mnie zaświadczenie że mam czytać jej bloga
-pomógł jej Catberry ( tylko że Catberry nie jest taki jak Patrycja - on wcale nie napisał że na pewno Koda nie wygnał córki, tylko prosił żeby więcej osób lubiło Kode )

W tej dyskusji nie chodzi Mi tylko o to że nienawidzę Kody, ale chodzi o to że Patrycja obraziła moje przekonania wyzywając je od nieprawdziwych!
A czy ktoś z Was W OGÓLE ma na 100% pewności że Koda był taki wspaniały? Skoro NIE to znaczy że Patrycja NIE MOŻE obrażać moich przekonań!
Uroczyście oświadczam że do póki Patrycja będzie tak obrażać moje przekonania ( to nie pierwsza taka sytuacja ) to ja  też będę obrażać jej przekonania ( np. tak jak w tej notce )! Owszem - Patrycju, wygrałaś zaświadczenie że będę czytała Twojego bloga ( a będę bo jestem honorowa ) , ale to nie znaczy że zawsze mam się z tobą zgadzać! Nie było takiego czegoś w umowie!
      
Chciałabym żeby więcej osób przyłączyło się do tej dyskusji bo aż się we Mnie gotuję ze złości!

         Tu jest wypowiedź Patrycji ( fragmenty które według Mnie są w stosunku do Mnie obraźliwe - pokreśliłam na czerwono ) :
Czemu tak nie lubicie Kody? Przecież on nic złego nie zrobił. Tak jak napisała Catberry, Koda tak na prawdę nie wygnał swojej córki, to wymyśliła Marta, bo nie lubiła Kody i pisała o nim jak o złym lwie. Jeszcze piszecie mi, że Koda nie poradzi sobie z władzą, bo jest naiwny. A czy każdy jako dorosły jest taki sam jak dziecko? Spójrzcie na Simbę. Jako lwiątko nie myśli o zmartwieniach, niczym się nie przejmuje. A jako dorosły jest opiekuńczy i rozważny, czasami nie ufny. Więc czemu uważacie, że Koda się nie zmieni?                


                                                   

26 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą Marto!
    Dobrze że ja ( i jakiś anonim ) Cię poparliśmy.
    Walcz o swoje prawa do innych poglądów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu.
      Byłam niemądra że myślałam że Patrycja się zmieniła i że myślałam że już nie będzie obrażać innych poglądów!

      Usuń
    2. Cóż....niektóre osoby ( jak Patrycja ) są po prostu:
      -nietolerancyjne ( chorobliwie )
      -wredne
      -kłamliwe
      Z takimi osobami lepiej się po prostu nie zadawać.
      Skoro już zrobiłaś tą umowę to może jakoś dociągniesz to tego końca terminu.
      Ja tam przejrzałam Patrycję na wylot już wcześniej.
      Ja tam nigdy nie byłam "do szaleństwa zakochana w postaci z bloga" więc dziwie się że Patrycja tak się zachowuję, chodź niby jest od Ciebie starsza o rok.

      Usuń
    3. Patrycja na was nie ,,najeżdża" i zamiast pisać tutaj próbując wywrzeć na niej poczucie winy (doskonale wiem o co chodzi, jestem na tyle domyślna) napiszcie jej to wprost ;) Ona was NIE obraża i nikogo nie krytykuje, prosi was tylko, żebyście delikatniej wyrażały swoje poglądy i ja jestem tego samego zdania.

      Ja tak samo chcę, żebyście nie podchodziły tak ostro do tej postaci, a nie jestem ,,do szaleństwa zakochana w postaci z bloga", bo ten blog jest dla mnie jednym z wielu, które czytam i mam taki sam stosunek do tych postaci, jak i innych, z innych blogów ;D

      Basia, moim zdaniem Patrycja zachowuje się wobec tej sprawy bardzo dojrzale. Bynajmniej nikogo jeszcze nie obraziła, jedynie delikatnie upomniała :) Przypomnę, że mam te swoje 15 lat...

      Za każdym razem piszę: ten Koda ma inną historię i nie warto mylić go z rzeszą jego imienników, którzy być może byli gorsi :)

      Pozdrawiam ;D

      Usuń
    4. Marta, nie powinnaś tak demonstrować swojej niechęci do Kody. Patrycja cię nie obraża, tylko upomina :) Wybacz, że się z tobą nie zgadzam, ale te kłótnie rażą mnie w oczy...
      Miło by wam było, gdyby ktoś kojarząc was z kimś innym o takim imieniu jak wy na wstępie was krytykował? ;D

      Usuń
  2. Droga Marto Patrycja moim zdaniem nie obraziła Cię tylko 'podsumowała' fakty z tego co zauważyłam Ty nie lubisz Kody
    kto ma rację hmm moim zdaniem nie wiemy jaki był koda więc i ty i Patrycja macie zdanie 'dobre' .wybaczcie mi jeśli kogoś obraziłam
    Pozdrawiam :)
    Zauditu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dobrze że ty przyznałaś że nie wiemy jaki był Koda więc mamy po równe racje dotyczące tego czy był dobry czy też zły.

      Usuń
  3. Cóż według mnie każdy ma inną opinie o Kodzie. Na razie nie wiadomo wiele o oryginalnym autorstwa TC-96. Nikt nie powinien zarzucać nikomu swoich poglądów. Spróbujcie rozegrać tą sytuację pokojowo. Możliwym jest, że Patrycja źle ubrała wszystko w słowa, przez co Cię uraziła.
    Teraz pozwolę sobie poruszyć temat o tej trójeczce dzieci ( chodzi o Kodę, Ashę i Leah). Kiedyś było o nich o dużo mniej blogów. Teraz pojawiają się coraz częściej, a z nimi spory oraz komplikacje. Chciałabym podkreślić jedną ważną rzecz. Ta wersja nie jest oficjalna. Została wymyślona przez autorkę napisaną przeze mnie powyżej. Nie wiadomo jak wygląda kolejne pokolenie. Prawdopodobnie nigdy się nie dowiemy .
    Mam nadzieję, że nikt nie poczuł się urażony, podczas czytania mojej wypowiedzi. Przepraszam także za ewentualne błędy.
    Aniva D. Written

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze piszesz.
      Możemy rozegrać to pokojowo pod warunkiem że Patrycja nie będzie więcej pisać notek w stylu: "Dlaczego nikt nie lubi Kody?! Lubcie go! Przecież on jest taki wspaniały ( .. ) " - to denerwujące dla nienawidzących ( lub po prostu nielubiących ) Kody.

      Usuń
    2. Ja nie zmuszam do lubienia Kody, chce po prostu wiedzieć za co ktoś go nie lubi.

      Usuń
    3. to mogę Ci powiedzieć dlaczego nie lubię Kody:
      1. W komiksie nie pomógł Leah.
      2. Denerwuję Mnie
      3. na wielu blogach to on jest następcą tronu - a ja bardziej lubię Leah więc uważam że Koda zabrał jej tron.
      Może w ramach pogodzenia się każda z nas napisze lekkie sprostowanie i obieca że nie będzie zmuszać do lubienia lub nielubienia - Kody?

      Usuń
  4. Spokojniej, po pierwsze: nie bądźcie agresywni, niech to będzie łagodna dyskusja :) Zamiast Caps Locka i wykrzykników używajmy argumentów ;D

    Ja każdemu bohaterowi mogę dać szansę. Koda w opowiadaniu Patrycji jest jeszcze lwiątkiem, jego charakter się kształtuje. Nie wygląda mi na tyrana, owszem jest nieco naiwny, ale to jeszcze maluch :D Jeżeli rzeczywiście stałby się zły, to mogę podzielić wasze zdanie. Poza tym to nieoficjalna postać, a jego charakter zależy od autora ,,fanfika" na jego temat ;) W opowieści Patrycji Koda jest dobry, w komiksie autorki tej postaci - tak samo. Być może inni autorzy robią z niego kogo chcą, ale nie znaczy to, że wszędzie będzie zły ;3

    Dajcie szansę Kodzie, oceniajcie Kodę takiego jaki jest w danej opowieści, o której mówicie. Oddzielajcie całkiem odrębne historie, w których jedynie użyto tych samych bohaterów ;D

    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zabraniam nikomu mieć innej wersji, ja wcale nie chciałam cię obrazić, wzięłam cię tylko na przykład, ale nic nie miałam innego na myśli, teraz to ja czuję obrażona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się pogodzimy, ale pod warunkiem że już ŻADNA z nas ( ani ty, ani ja ) nie będzie pisać na swoich blogach: "Macie lubić Kodę!" ( twój przypadek ) lub
      "Macie nienawidzić Kody! " ( mój przypadek ) ?

      Usuń
    2. Zgoda, więc zgoda? A z dorosłością Kody napisałam d TC96 i może dowiemy się prawdy? To pokój?

      Usuń
    3. pokój!
      A czy ta TC-96 to ta kanadyjka?

      Usuń
    4. o! Tego nie wiedziałam....
      Myślałam że ona to tylko zwykła fanka Kody, Ashy i Leah....
      Gdyby mi ktoś wcześniej o tym powiedział to może nie było by nawet awantury....!

      Usuń
    5. Ty dórna Patrycju Marta to najlepsza blogerka na świecie oprucz mnie

      Usuń
  6. Jakaś dziwna kłótnia powstała.Lepiej,jeśli chcemy pisać o Kodzie,Ashy i Leah,to lepiej robić co jakiś czas ankiety.Wtedy gdy coś wygra,dodajemy to na bloga a jak coś przegra możemy zrobić nową zakładkę gdzie będzie inna historia i tam dać tą wersje która przegra.Może głupie ale wiecie.Powiem,jedno jest pewne,Koda NIKOGO NIE ZABIŁ.To takie coś żebyście już wiedzieli.Napisała mi to TC-96,sama autorka Ashy,Leah i Kody.Może wygnał,ale napewno nie zabił,ponieważ napisała mi to autorka.To tyle na ten temat,ja nawet lubię Kodę.I proszę,przestańcie robić kłótnie z tego powodu.Ktoś np.nie lubi Kavaja z mojego bloga to muszę się z tym pogodzić i trudno piszemy dalej.Przecież blog to przyjemność,a nie powód do śmierci.Więc podsumujmy : Koda nikogo nie zabił,nie lubienie postaci to nie powód do nienawidzenia kogoś.Proszę,skończcie tą kłótnię.Jest po nic.
    Patrycju,nie kończ z blogiem.Chodź jeśli naprawdę nie chcesz to do niczego Cię nie zmuszam.Każdy pewnie miał myśli samobójcze,życie jest bezsensu,w sumie prawda.Życie czasem dla nas nie ma sensu,ale jeśli chcemy coś osiągnąć,musimy to zrobić nie zważając na przeszkody :)
    Pozdrawiam,Kavaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądrze napisane.
      Ale nie zgodzę się z jedną kwestią: Koda mógł kogoś zabić ( ja nie pisałam że zabijał tylko że wygnał ) , bo np. Taka jak był mały to był dobry ( chyba ) i nie chciał zabijać brata, ale zmienił się z zazdrości o tron. Tak mogło być i z Kodą.
      Smutna prawda jest taka że w królu lwie dużo lwów staję się złych z powodu walki o tron ( po Kovu nie musiał rządzić Koda, mogła to być Asha lub Leah ) , np. Zira, Nuka, Skaza i ich zgraja - stali się źli z powodu walki o tron.

      Usuń
    2. Jako dorosły i dziecko nikogo,a kto wie czy nie zabił w starości ? Przecież Skaza był już stary mniej więcej gdy walczył z Simbą,a był chyba nawet silniejszy.Więc mógł kogoś zabić.A nie lepiej pomieszać Kodę,Ashę i Leah w pokoleniach ? Czyli np.Są rodzeństwem Mohatu(...) itp.Lepiej tak pisać,bo wtedy wiemy że tak naprawdę królem jest Mohatu,a nie Koda czy Leah.
      Pozdrawiam,Kavaji

      Usuń
  7. Dla mnie każdy ma swoje racje i nikt nie jest do końca czysty ani winny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo ,że się pogodziłyście chcę podkreślić , że :
    Nie warto się kłócić o postać wymyśloną.
    Każdy lubi innego bohatera i ma prawo myśleć o innych co chce.
    Niektóre osoby piszą w komentarzach, że w przyszłości lwów mogą być kłopoty.

    No ludzie! To tylko blog, nie podchodźcie do wszystkiego wymyślonego tak poważnie, jakby to był ktoś z waszej rodziny.

    Boże, czy tylko kilka osób jest normalnych? Ja nie podchodzę tak do blogów. Kilka razy w historii blogowania zdarzyło się , że spamowali zapraszając mnie na swoje blogi, a ja jak zwracałam im uwagę to jakiś foch.

    Jesteś mądra Marto! Masz rację! Nie powinniśmy obrażać innych osób, przez wymyślonego lewka!

    To ja, Alicja nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak naprawdę to była decyzja Leah . Korzeń się nie urwał,Asha go nie przegryzła. Ona puściła się . Poswięciła się by jej bratol przeżył .

    OdpowiedzUsuń