poniedziałek, 18 maja 2015

Ważne Sprawy

1. Następna notka będzie w ten weekend, potem będzie znowu przerwa, a od 1 czerwca - notki będą już dodawane normalnie.
2. Mam z Baśką "Fakt Wspólnej Obrony", czyli że będziemy się broniły podczas kłótni blogowych itp.
Do tond to Baśka Mnie broniła, a ja tylko 2 razy ją poparłam:
TU
i TU
Wysłałam ten fakt Baśce na e-maila i czekam aż ona go skopiuję, podpisze i wklei do siebie.
Jak Basia to zrobi to na tego bloga też go wkleję ;)

UWAGA! AUDYCJA Z DNIA 20 MAJA!
Basia już podpisała:
Hasło Basi ( i moje ) :

"MB - Razem jesteśmy silniejsze!"

3 komentarze:

  1. ja już wkleiłam ten fakt na bloga.
    Wymyśliłam też hasło:
    "MB - Razem jesteśmy silniejsze!"
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt? A nie pakt? xD
    A notki też wolę pisać w weekend, a zwłaszcza rano w sobotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "fakt" czyli że "faktem" jest to że będziemy zgodne ;)

      Usuń