wtorek, 5 maja 2015

Wyniki konkursu 5!

Konkurs 5 wygrała.....
GABI LUBI PINGWINKI!

Nagrody:
I. Baner
II. Pomysły na następne rozdziały ( czyli taki dodatek weny ) :
-Niech Kion ( jeśli w ogóle jest ) zobaczy Kovu i Kope razem
-Niech Simba odkryję miłość Kovu i Kopy oraz Kopa i Simba się pokłócą, będą walczyć i Simba zginie
-Niech Kovu i Kopa zgubią się gdzieś kiedy będą na randce i jak będą błądzili w poszukiwaniu Lwiej Ziemi to niech zrobią takie chwile wyznań i będą wyznawali różne swoje tajemnice
-Niech Nala odkryję miłość Kovu i Kopy, ale będzie to utrzymywała w tajemnicy bo oto poprosi ją Kopa. Później Kiara będzie chciała dowiedzieć się od Nali informacji, ale Nala nie będzie chciała mówić, więc zaczną walczyć i Nala zginie z łap Kiary. Kopa będzie wściekły na siostrę więc wyzna jej swoje uczucia do Kovu.

III. Dyplom z ulubionym bohaterem Gabi

IV. Fajne pomysły na hasła do bloga:
-"...bo mamy siebie"
-"Razem jesteśmy wielcy!"
-Nadejdzie nowa świetlana, przyszłość!"

~~~~~~~~~
A drugie miejsce zajęła.........
 KEIDA!

Nagrody:
I. Baner

II. Fajne pomysły na to co może się wydarzyć ( czyli dodatek weny ) :
-Niech Kovu gdzieś zniknie i stado Ziry będzie go szukać
-Niech nadejdą urodziny Nuki i wszyscy ( oprucz Vitani ) zapomną
-Niech Vitani będzie rywalizować z jakąś lwiczką o miłość Kopy
-Niech Vitani będzie się wiele razy śniła Tama, aż w końcu lwiczka będzie zaciekawiona i będzie szukała Tamy, chodź nie będzie wiedziała że to jej mama

III. Dyplom
~~~~~~~~
A trzecie miejsce zajęła/zajął......
CATBERRY

Nagrody:

I. Dyplom
II. Fajne pomysły na to co może się wydarzyć:
-Kazbek, Biała, Strzała, Lenek i Dingo mogą się pokłócić i się rozdzielić, ale później spadnie jeszcze jeden metaouryt więc zbiorą się pod pewną latarnią i pogodzą.
-Pojawia się jeszcze jeden metaouryt i prowadzi bohaterów do celu, jednak niesie wielkie szkody.
-Może się wydarzyć coś za co będą poszukiwani.
( nie znam się na tym filmie więc wymyślałam co Mi myśl wymyśli )

III. Rysunek ode Mnie
~~~~~~~~
Dziękuję WSZYSTKIM uczestnikom za wzięcie udziału.
28 maja będzie Konkurs 6.
:)









8 komentarzy:

  1. Wow dzięki ! Naprawdę dziękuję nie spodziewałam się pierwszego miejsca ! W szkole myślałam o tym Kionie,i teraz podsunęłaś mi pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam ci zaproszenie na bloga o tym moim stadzie.Dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam i zaakceptowałam :D
      Zaraz dam pierwszą nocie

      Usuń
    2. Czy odpiszesz tasanowi na blogu P

      Usuń
  3. Pomysły są na prawdę niezłe ♥ Gdybym wcześniej nie zrobiła planu historii zdecydowanie użyłabym tych propozycji, ale choćby w najmniejszym stopniu postaram się je wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku i jeszcze ten dyplom, na którym jest Vitani :3 skąd wiedziałaś, że tak bardzo ją lubię? ;D
      a i Catberry to ONA :)

      Usuń
  4. Zapraszam do mojej watahy!
    http://stado-auuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki. Przydadzą mi się pomysły, bo mi ich brakło. :))))

    OdpowiedzUsuń