środa, 20 maja 2015

Zrywam umowę z Patrycją!

TERAZ TO MIARKA SIĘ PRZEBRAŁA!
TO CO PATRYCJA NAWYPISYWAŁA TO JUŻ SZCZYT CHAMSTWA ( gorszego słowa nie znam ) !
NAJBARDZIEJ OBRAŹLIWE RZECZY:
-"Nawet nie próbuj się odgrywać bo zawsze płacze ze śmiechu!"
-"Uważaj bo tobie i Baśce móżdżek się przegrzeje! ( jeśli w ogóle go macie ) "

Zrywam umowę!
PATRYCJU, NIENAWIDZĘ CIĘ!!! Jesteś wredną ( cenzura ) i nie chce cię już znać!
NIGDY nie szanowałaś innych poglądów! Zawsze tylko: "ty", "ty" i "ty"!
Nie obchodzi Mnie już że jakaś Klaudia Ci coś powiedziała! Ja jakoś umiem zapanować nad sobą kiedy ktoś Mi dokuczy!


~~~~~~~~
Wie ktoś może jak ją tak zablokować żeby nie mogła czytać moich blogów?



39 komentarzy:

  1. Nie mam ochoty wdawać się w wasze kłótnie, chcę tylko cię powiadomić, że na twoje pytanie zadane mi pod postem odpowiedziałam w twoim Spamowniku. Jeżeli coś wytłumaczyłam ci niejasno albo chcesz dowiedzieć się więcej, nie krępuj się, pytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też nienawidzisz? Też mam na imię Patrycja xD Dobrze postąpiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och nie! Ciebie lubię! Nawet nie wiedziałam że masz na imię Patrycja! Tylko tej drugie nie znoszę!

      Usuń
    2. To był tylko taki żarcik :) Czekam z niecierpliwością na twoją kolejną notkę :)

      Usuń
  3. Jeżeli nie chcesz żeby nie czytała twoich blogów , to po prostu zrób żeby blogi były dla zaproszonych czytelników a jeśli by ktoś inny chciał wejść to poinformuj żeby napisał ci na pocztę . Bo ja nie mam serca jej zablokować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o takim rozwiązaniu, ale wtedy liczba czytelników by zmalała :(

      Usuń
  4. Wiesz Marto, masz rację ale chcę ci coś wytłumączyć, oreaz uprzzedzić.
    Uprzedzenie czy wytłumaczenie?Pierwsze chyba wytłumaczenie. Nie powinnaś sobie brać do serca co mówi Patrycja. Znam wiele bardziej chamskich( jak się wyraziłaś) osóp po prostu mam je gdzieś ale nie daję tego po sobie poznać. A wrazie kołejnej kłutni radzę Ci nie pisać postów o tej osobie , tylko w środku igńorować tą osobę.
    Co do upomnienia przypominam , że Patrycja czyta mój blog, i nie chcę na nim kłutni.
    Pozdrawiam, Alicja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na twoim blogu już nie będę prowokować kłótni i namówię Baśkę by też tak nie robiła ;)

      Usuń
    2. Marto,mogę użyć starego banera z tego bloga?

      Usuń
    3. prosze......................

      Usuń
    4. (do obrazka)
      ;D

      Usuń
  5. I dobrze!Dobrze,że zerwałaś z nią umowę!Jupi!Juhu!Ja też jej nienawidzę!Kiedyś była inna.I tu zacytuję jej wypowiedź:,,Zmieniłaś się gdy pojawiła się Baśka'' czy jakoś tak.Ale to nie ty się zmieniłaś tylko ona.Ona i tylko ona.Co do zablokowania Patrycji by tu nie wchodziła to nie wiem.I ja w klasie też mam Patrycję i która jest strasznie wkurzająca.Nie wredna ale wkurzające więc jej nie lubię,a tej Patrycji NIENAWIDZĘ!!!Z poważaniem Zuzanna D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Ona na początku była miła, wdzięczna, uprzejma, kulturalna...
      A teraz to nie wiem dlaczego się zmieniła!
      Że niby przez Baśkę się jakoś zmieniłam?! ( wiem że ty tak nie uważasz tylko Patrycja, więc to nie do Ciebie ) To jak ona będzie przez internet się z kimś lubiła to też mam jej tak pisać?! A zresztą.....już nawet nie będę z nią pisać! Jej komentarze będą usuwane z moich blogów!
      Baśka też się przyłożyła do robienia na złość Patrycji, zobacz sama:

      http://sora-kora-bora.blogspot.com/2015/05/zmiany.html

      ;)

      Usuń
    2. W sumie troszeczke się zmieniłaś, trzymasz się zdania Basi. Al Patrycja mówiąc krótko zezłościła się. według jej byłaś w porządku ale Baśka miala jakiś wpłynw na nią.

      Usuń
    3. Wow.No faktycznie.Ale jej zrobiła na złość.Ja też bym jakoś chciała ale nie wiem jak...Chociaż...wiem!Za chwilę dam do tego linka.

      Usuń
    4. Dobra to na stronie Lion History opowieść z twoją akcją i jeszcze zmesta na Patrycję.

      Usuń
  6. Nie chcę nikogo obrażać ale pewnie znowu się obrazicie a potem pogodzicie. Było tak chyba 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale teraz ona już PRZEGIĘŁA PAŁĘ!
      Nie wiem czy widziałaś jej wpis, ale TO już było okropne co o Mnie wypisywała! Już się nie chce z nią godzić, bo to właśnie przez nią CIĄGLE na tym blogu są kłótnie i dyskusje w stylu: "Kto ma racje?!" !

      Usuń
  7. Czy mogę prosić o normalną notke ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ten weekend ją dostaniesz chyba że chcesz już dziś albo jutro ;)

      Usuń
    2. Mogę poczekać :)

      Usuń
    3. n a p r a w d ę nie mam żadnego problemu z daniem notki dziś ;)

      Usuń
  8. Kto chce za chwile notkę niech Mi odpisze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ok .

      Jak ci się podoba nowy wystruj bloga :
      http://ksiezycowestadozawyjznami.blogspot.com/

      Usuń
  9. Ojojojoj,ale się porobiło :D Zacznijmy od tego,że faktycznie troszkę się zmieniłaś.Jesteś ZAWSZE po stronie Basi,a Basia po twojej.Wiem że macie tam jakąś umowę ale kiedyś zrozumiesz że kiedyś nie będziecie się zgadzać xD.Co do Patrycji,bardzo nie mądre.Lepiej napisać tak "A ja jestem mądrzejsza i się z wami nie kłócę".Proste?Proste! Jak nie z Kodą (Osobiście go nienawidzę...),to z komiksem,to z TC-96...Może i lubię czytać kłótnie (tak,mały diabełek xD) ale tu już przesadziłyście.Wcześniej było lepiej,a teraz? Nawet brzydkie słowa mogły zostać napisane.Mam nadzieję że notka szybko się pojawi i razem się pogodzicie.
    P.S Nowa notka na moim bloczku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marta, Basia, inni mają rację. Zachowałam się strasznie głupio. Możecie mnie wyzywać i nienawidzić, ale chcę Was przeprosić, nie musicie ich przyjmować, jak nie chcecie, ale wynagrodzę to wam. Zmienię trochę wczesne plany odnośnie Kody, będzie troszkę inaczej niż wcześniej. Dodam też Tandi i Korę lub Sorę, Basia, sama wybierz którą.
    Poniosło mnie i to strasznie, nie wiem jak mogłam się tak zachować, przepraszam, naprawdę. Nie rozumiem, co się ze mną stało, chyba przez pogodę i polonistkę, która się na mnie uwzięła. Przepraszam, bardzo mi głupio.Bardzo źle się zachowałam. Ale pewnie mi nie uwierzycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci wierzę,zawsze jestem po twojej stronie ! :) Ale nie wiem co na to Marta i Basia.Mam nadzieję że kiedyś dodasz jeszcze z innych blogów,np.Eclipse(No wiem że to Bora xD),Chakę lub Tovu(Z mojego bloga),Shani i różne inne.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Powiem, że będą Nama, Khari, Tandi (jeśli Marta się zgodzi) Kora lub Sora (jeśli Basia się zgodzi).

      Przebaczycie mi? Bardzo mi głupio.

      Usuń
    3. PS Eclipse w mojej wersji to mama Bory. ;-)

      Usuń
    4. Jak się nazywa TWÓJ blog?

      Usuń
  11. Na moim blogu na stronie Lion History kolejna notka z akcji.A kedy ty napiszesz notkę bo ponoć piszesz,a notki i tak nie widać.Nie żebym się czepiała czy co...

    OdpowiedzUsuń
  12. ( ponieważ zepsuło Mi się i nie dam rady odpowiedzieć w "odpowiedz" to dam tu )
    Do Patrycji: Wybaczę Ci, ale to już na prawdę ma być OSTATNI raz kiedy się czepiasz cudzych poglądów jakbyś była u siebie. Zgadzam się na tą trójkę lwiątek. Ale panuj czasem nad sobą! W takim piśmie ( "Victor Junior" ) jest napisane jak panować nad sobą i stresem to sobie poczytaj.
    Do Zuzanny D: Jak piszę notkę to jej nie widać xD ;)

    OdpowiedzUsuń