środa, 22 kwietnia 2015

"A co z innymi wersjami dzieci Kovu i Kiary!?...."

Tak jak podkreśliła już jedna z blogerek......
Wersja z Kodą, Ashą i Leah jest już przeleklamowana i o innych wersjach prawie zapomniano!
Zapomniano bo nikt o nich nie piszę!
To się robi powoli robi nudne że wszędzie tylko: Koda,Koda,Koda,Koda, Asha i Leah!
Może niech ktoś ( tak jak ja i kilka innych bloggerów ) zachowa oryginalność i napiszę o jakieś innej wersji?
Żeby pokazać że inne wersje też są fajne założyłam taką jakby akcje..."A co z innymi wersjami dzieci Kovu i Kiary!?........"
W tej akcji chodzi mi o to że będę pisała także opowiadania o mniej sławnych wersjach Dzieci Kovu i Kiary żeby je propagować.
Jak komuś spodoba się mój pomysł na "A co z innymi wersjami dzieci Kovu i Kiary!?...." to niech napiszę opowiadanie o jakieś innej wersji ( mniej sławnej )  i napiszę że to opowiadanie jest z serii: "A co z innymi wersjami dzieci Kovu i Kiary!?......." ( nie mówię żeby od razu zakładać bloga o jakieś innej wersji więc niech nikt mi nie piszę komentarzy typu: "A TO CO?! JA MAM USUNĄĆ MÓJ BLOG O KODZIE, ASHY I LEAH I ZAŁOŻYĆ NOWY O JAKIEŚ SHANI ALBO O TANDI!!?". )
Oto plakat mojej "akcji":
 ( jak się komuś spodoba ten pomysł żeby pisać opowiadania też o innych wersjach to niech wklei gdzieś ten plakacik. )

A oto linki do paru oryginalnych blogów:
http://oniimytojedno.blogspot.com/2015_04_01_archive.html

http://krollewlewkrol.blogspot.com/

http://krollew4prawdziwahistoria.blogspot.com/2015/02/rozdzia-27-wielka-wojna-cz-1.html

Jak widać: z każdym dniem jest ich coraz mniej.......

W następnej notce startuję z akcją: "A co z innymi wersjami dzieci Kovu i Kiary!?......" i napiszę bonusowe* ( *że tak powiem ) opowiadanie o wersji z dwojgiem lewków i jedną lwiczką:
Chyba nie ustalono oficjalnie jak się nazywają więc wymyślę imionka.

28 komentarzy:

  1. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz na DA obrazki TC-96 z Kodą, Ashą i Leah, to była mało sławna wersja. Wtedy tylko ja i ktoś jeszcze inny mieliśmy o nich blogi, a teraz jest tego dużo. Lubię tą wersję, i się nie dziwię, że inni ją lubią, ale rzeczywiście trochę rzadko spotykam oryginalne blogi. Nie mówię, wersja TC-96 jest zła, ale masz nieco rację.

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja mam jeszcze boga z taką sobie wersja : Koda , Klara i Khari
    Ta wiem znowu Koda ale przecież to ten inny wersja też inna .
    a Koda , Asha , Leah wersja bardzo fajna ale należą do TC-96 i to jej zostawmy ich historię . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błędy . Jest jeszcze taka jedna wersja bardzo fajna należące do lisaloverjoker czy jakoś tak : Khari i Lisa i była chyba jeszcze jedna lwiczka
      A i jeszcze ta wersja z mojego bloga jest inna , co nie ? Możesz ich kiedyś użyć . Teraz jak se myśle to znudzili mi się Koda , Asha i Leah . Ale blogi nie orginał .

      Czy ty się na mnie obraziłaś ?!!!!!!!!!!!!!!!!
      Pozdro

      Jeszcze parę linków do Khariego i Lisy :
      http://fc05.deviantart.net/fs70/i/2012/147/4/8/what_happened__by_thecartooner1996-d51cukr.jpg

      http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2012/050/c/3/lisa_and_kovu_by_eggmanlisa
      forever-d4nr8t8.png

      http://th05.deviantart.net/fs70/200H/i/2012/151/a/d/lisa_khari_and_akili__s_presentation_by_eggmanlisaforever-d51rqb4.png
      I tu jest ta liwczka której imienia nie zkolalizowałam

      Usuń
    2. A z tym odpisywaniem to sorka na tym pewnym blogu , nie byłam sobą nie rozumiem , dlaczego tak robiłam

      Usuń
    3. Znaczy głupio mi , ale wszystkich przeprosiłam

      Usuń
    4. W sumie to wiem dlaczego tak jest i nadal strasznie mi głupio . Jak staje sie coś strasznego i okropnego to dzięje się zemną naprawdę źle . Przepraszam że tak spamuję

      Usuń
  3. O Tandi i Tanabim/Danverze/oorginalnie Tehendmim jest ze sto blogów, wersja z Ashą i resztą jest bardzo ciekawa i ciekawsza niż ta Tandi. Czytałam orginalną historię i to nudne. Urodziły się bliźniaki, Tandi i Tehendi. Tehendi miał być królem, ojciec go nie kochał, matka bardzo, Kovu wolał Tandi, Tandi spotkała ślepego lewka Etima, najmłodszego syna Mheetu, potem się ożenili, Tehendi zrezygnował z tronu, bo zakochał się w Li'Li, córce Vitani, Tandi weszła na tron.
    Dla mnie podoba się motyw miłości Tandi i Etima, ale reszta... No cóż.
    Krono to Chaka, miodowy lewek. Tanabi. ta akcja mi się nie podoba, każdy może mieć własną wersję. Ta "fundacja" kojarzy mi się z muzułmanami. Oni narzucają innym swoje prawa i religię.
    Z obrazka ciemny lewek to Roho, najstarszy, ma być królem, jasny to Ashiki, a mała lwiczka to Nadra. Tutaj są obrazki z nimi: http://malistlk.deviantart.com/gallery/41873694

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że ty próbujesz wszystkich na siłę zmusić żeby wierzyli w wersje z Kodą, Ashą i Leah, ALE TAK NIE WOLNO!
      Teraz zrozumiałam dlaczego składałaś u mnie tyle zamówień na notki o Kodzie, Ashy i Leah. Chciałaś mnie wykorzystać bym propagowała twoją wersję! Dlatego Ci się nie podoba że zamierzam propagować te mniej sławne! Ty jesteś jakaś zakochana w Kodzie, Ashy i Leah, czy co?!
      :I

      Usuń
    2. Droga Patrycja2547 rozumiem ze twoją ulubioną wersją jest ta o Kodzie Asha I Leach
      Ale skoro Ty lubisz tą wersję to NIE znaczy że wszyscy muszą ją lubić .
      Mam na dzieje ze weźmiesz to do serca
      Wybaczcie mi za literówki
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. P.S. Patrycjo, moja wersja z Tandi i Tanabi wcale nie jest gorsza niż Twoja!!!

      Usuń
    4. P.S. 2
      TO TY PATRYCJO BARDZIEJ ZACHOWUJESZ SIĘ JAK MUZUMANKA BO WSZYSTKICH ZMUSZASZ DO SWOICH PRZEKONAŃ I PISZESZ ŻE NIENAWIDZISZ TYCH CO NIENAWIDZĄ KODY, ASHY I LEAH!!!

      Usuń
    5. P.S. 3
      Muzumanin by nigdy nie propagował innych przekonań! Więc ja nie jestem podobna do muzamanina! To ty jesteś bardziej do niego podobna bo liczy się dla Ciebie tylko twoje przekonanie!

      Usuń
  4. Sama chciałam założyć blog o przygodach Kody, Ashy i Leah, ale chciałam ją zmienić i dodać kilku własnych bohaterów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dosyć Ashy Kody Leach
    Ta wersja jest na WIELUUUUUUUUUUU blogach to wkurza
    Zapraszam do mnie informacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja też! Wole orginalne wersje albo takie które są rzadsze.

      Usuń
    3. Taka lion, o co co chodzi z tym "orginalne"? xD Po pierwsze: pisze się oryginalne a po drugie nie ma oryginalnek wersji są tylko przypuszczenia fanów, a Koda, Asha i Leah mają tylu fanów, bo są naprawdę fajni :D

      Usuń
  6. Może mi ktoś podać link do histori o Tandi . Jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie znam tego bloga.
      Ale ja mam wersję z Tandi, trochę inną niż tam ta ale też ciekawą
      :)

      Usuń
  7. Fajna akcja,nawet mogę się do niej przyłączyć ^^ Nie obrazisz się jeśli zrobię swój plakat ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie obrażę się. :)
      Może nawet twój plakat będzie ładniejszy?

      Usuń
    2. Spoko tylko narysować i skanować :)

      Usuń
  8. Światna nocia. Nie prowadzę już blogów o KL ale czytam z wielką chęcią i zapałem a co do akcji - Miałam bloga z Variable, Utulivu i przybranym Nguvu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wejdź na mój blog o Kl 4 ten nowszy rzecz jasna

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna akcja.Mam propozycję imion dla nich jakie mi się podobają: Ciemny chłopiec Choyo jasny chłopiec Thando A dziewczynka Zauditu lub Asali.

    OdpowiedzUsuń