poniedziałek, 7 lipca 2014

Konkurs 3

Czas na Konkurs 3. Wyniki będą 8 października 2014 roku.
P.S. Co do tła bloga: inaczej sobie to wyobrażałam.

Zadanie 1 
Jednego z tych zdań Nala w KL2 nie powiedziała, którego? 
a) Kiara, znasz może swoją babcie-Sarabi? b) Suchaj ojca Kiaro. c) Simba! On uratował twoją córkę. 

Zadanie 2
Ile lwic wystąpiło w KL takich których imiona są znane?
a) 4    b) 6    c) 3   d) 2  

Zadanie 3 
Napisz  prawidło piosenkę Miłość rośnie wokół nas. 


Miłość rośnie,
wokół nas!
W spokojną, jasną pogodę...
Nareszcie świat,
zaczyna w zgodzie żyć!
  Wspaniałą czując noc...

Jak mam jej wyznać miłość?
Jak wytłumaczyć mam?
Kim jestem, co nas rozstało?
Nie wiem.
Co robić nie wiem ja...

Jest tak wpatrzony we mnie...
Lecz  uwierzę, że...
Nie będzie królem,
skoro ma,
  Mufasy ton i gest!

Miłość rośnie,
wokół nas!
W spokojną, jasną noc...
Nareszcie my,
zaczynamy w zgodzie żyć!
W magiczną noc...

Miłość rośnie,
wokół nas!
Jej widok jest tuż, tuż!
Kochać to,
pokonać, troski swe!
Przetrwać pośród róż...


Zadanie 4 
Kim są postacie na rysunkach? 
a)
b)
c)


Zadanie 5 
Narysuj  Simbe ( małego lub dorosłego ) i wyślij mi zdjęcie rysunku na moją pocztę. Mój e-mail to 
Wika.Szczecin@wp.pl 



Powodzenia! :)

6 komentarzy:

  1. ja piszę teraz co do tła bloga ;) też miałam na początku problemy z własnym blogiem więc jeżeli chcesz zmienić to musisz kliknąć na swój blog potem wybierasz zakładkę szablony. Następnie "dostosuj" kiedy w to klikniesz klikasz w zakładkę Tło później obraz tła i prześlij obraz dalej sobie poradzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki NalaAfryka, zrobiłam co napisałaś ale okazało się że zdjęcie Taki i Mufasy jest po prostu za małe.
      Chcesz brać udział w Konkursie 3 ostatnio wygrałaś? :)

      Usuń
    2. Tak wezmę udział ;). Wiesz co jeszcze po próbuj musi się udać.! Ja z ciekawości sprawdziłam to tło na swoim blogu i mi się udało. Tak prawdę mówiąc to mój obrazek na tło jest jeszcze mniejszy a się mi udało bez problemu ;)

      Usuń
  2. Ok teraz spróbuję rozwiązać konkurs.
    Zadanie 1: a
    Zadanie 2: c
    Zadanie 3:
    Miłość rośnie,
    wokół nas!
    W spokojną, jasną noc...
    Nareszcie świat,
    zaczyna w zgodzie żyć!
    Magiczną czując noc...

    Jak mam jej wyznać miłość?
    Jak wytłumaczyć mam?
    Kim jestem, co nas stało?
    Nie wiem.
    Co robić nie wiem sam...

    Jest tak zamknięty w sobie...
    Lecz uwierzę, że...
    Nie będzie królem,
    skoro ma,
    Królewski ton i gest!

    Miłość rośnie,
    wokół nas!
    W spokojną, jasną noc...
    Nareszcie świat,
    zaczynamy w zgodzie żyć!
    Magiczną czując noc...

    Miłość rośnie,
    wokół nas!
    Jej zapach jest tuż, tuż!
    Kochać to,
    pokonać, troski swe!
    Przetrwać pośród burz...
    Zadanie 4: a) Kiara, Nala, jakby Simba tylko że w miejscu gdzie powinien mieć małą grzywkę ma jakiś placek czy coś i obok Kovu
    b) Malka, Mheetu oraz Nala
    c) Uru, mama Sarabi, Sarabi, Mufasa i Skaza
    Zadanie 5: Wyślę dużego Simbę chociaż może narysuję jeszcze młlego i wyślę? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej niedawno wpadłam na tego bloga. Postanowiłam dać mu szansę, dodałam się do obserwatorów. Wszystkie odpowiedzi do konkursu wyślę Ci na maila ale niestety nie narysuję Simby, przepraszam i mam nadzieję, że mimo to moja praca będzie się liczyć. Jeśli chcesz mogę pomóc Ci z blogiem: zrobić nagłówek, banner. Zapraszam Cię też na moje trzy blogi:
    bknzjp.blogspot.com
    zycie-sarafiny.blogspot.com
    historia-innego-pokolenia.blogspot.com
    Pozdrawiam i weny życzę

    Karolcia~~

    OdpowiedzUsuń