środa, 30 lipca 2014

Jaki król powiedział Kiarze " Jesteśmy jedno" ?

Kiedy Kiara się urodziła nie było już Mufasy. Jedynym królem ( Lwiej Ziemi ) którego Kiara mogła poznać osobiście był Simba. Ale kiedy była walka Lwiej Ziemi Kiara powiedziała: "Pewien mądry król powiedział mi "Jesteśmy jedno". Nie zrozumiałam go wtedy. " 
To musiał być król jakiejś innej ziemi. Taka jest moja wersja. Wymyśliłam też opowiadanie to mojej wersji.

Opowiadanie:
Kiara biegła na spotkanie z Kovu którego poznała kilka dni temu. Kiara miała nadzieje że jak pobiegnie w to miejsce gdzie widzieli ostatnim razem i na razie jedynym razem to Kovu też tam będzie i znów będą się razem bawić. Jednak gdy Kiara znalazła się na granicy Lwiej Ziemi Kovu tam nie było. Kiara była trochę rozczarowana, ale postanowiła poczekać na kolegę. 
Tym czasem:
Kovu był na naradzie Złej Ziemi. Zira go zmusiła żeby na nie poszedł. 
-Mam pomysł porwiemy dziecko Simby i zobaczymy co dalej! Zawołała jedna z lwic i pokazała na Kiare która szukała Kovu. 
Zira  wzięła więc Kiara uważając że pomysł jest dobry. Zaniosła Kiare na cmentarz słoni gdzie hien już nie było. Wrzuciła Kiare do małej groty. Zira popchnęła czaszkę słonia tak że czaszka zamknęła wejście do groty. 
Zira poszła na Lwią Ziemie. Zobaczyła Simbe który czegoś szukał. 
-Szukasz czegoś Simba? Może córki? Powiedziała złowieszczo Zira. 
-Zrobiłaś coś Kiarze?! Warknął Simba. 
-Mam ją, jak mi oddasz władze to dostaniesz swoją córkę. Dodała Zira i odeszła. 
Kiara na cmentarzu słoni myślała że zostanie w małej grocie na zawsze. Lecz zobaczyła dziurę w małej grobie. Nie było jej widać wyraźnie bo była załatana pajęczynami. 
Kiarze udało się wydostać i pobiegła na Lwią Ziemie, widziała już Lwią Skałę jednak złapała ją Serpen-siostra Ziry.
Kovu to zobaczył i chciał pomóc Kiara. Drapnął Serpen w nos. Serpen póściła Kiare, a Kiara zaczęła uciekać. Niestety złapała ją Zira. 
Zira złapała też Kovu. 
-Kovu! Za karę posiedzisz sobie z Kiarą na cmentarzu słoni! Powiedziała stanowczo. 
-Ale na jak długo? Zapytał Kovu. 
-Jak przestane być na Ciebie zła za to że chciałeś pokrzyżować moje plany! Dodała królowa Złej Ziemi. 
Kovu i  Kiara wylądowali w małej grocie. Zira załatała dziurę kamieniem który idealnie się zmieścił  o czym odeszła. 
Zira poszła na Lwią Ziemie i powiedziała do Nali. 
-Masz 3 dni na zastanowienie się co wybierasz tron czy Kiare! Powiedziała Zira.  
-Nie oddam Ci tronu Simba też Ci go nie odda, ty zniszczysz Lwią Ziemie tak jak z za życia Skazy! Odrzekła Nala. 
-To już nigdy nie zobaczysz swojej córki! Dodała Zira i odeszła. Simba nie wiedział co robić, nie mógł oddać tronu, ale kochał Kiare. Lecz wpadł na pewien pomysł. 
Zobaczył Vitani która na Lwiej Ziemi szukała brata. 
Tym czasem: 
Kiara i Kovu zobaczyli światło. Uwolnił ich jakiś lew. 
-Dzięki! Powiedziała Kiara i wyszła z groty. 
Kovu jednak rozpoznał lwa. -Jesteś królem Zakazanej Ziemi, a  Zakazana Ziemia i Zła Ziemia są skłócone od lat, dlaczego mi pomogłeś? Spytał. 
-Jesteśmy jedno, ale lepiej już idźcie, cmentarz słoni nie jest dobrym miejscem dla lewków w waszym wieku. Odpowiedział król. 
Kovu poszedł na cmentarz słoni, a Kiara pobiegła na Lwią Ziemi. 
-Przyszłam sprawdzić czy nie zmieniliście zdania! Powiedziała Zira do Simby i Nali. 
Ale Simba pokazał Zirze coś czego się nie spodziewała - Vitani. - Jak nam oddasz Kiare, to my Ci oddamy Vitani! Powiedziała Nala. 
-Tato! Simba i Nala usłyszeli jakieś wołanie to była Kiara. Nala i Simba bardzo się ucieszyli. Oddali Zirze Vitani bo wcale nie chcieli cudzego dziecka. Kiara na bardzo długo zapamiętała co powiedział jej król Zakazanej Ziemi.  :) 



     





król Zakazanej Ziemi


 
 

7 komentarzy:

  1. To był Simba. Przecierz śpiewał o tym piosenkę! Ale kiara nie rozumiała. Gdy była dorosła, zrozumiała słowa Simby!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie to nie mogl byc simba napewno nie on przecierz simba by sie nie sprzeciwil kiarze co nie tylko by ja poparl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Simba o tym zapomniał, Kiara dopiero mu o tym przypomniała

      Usuń
    2. Simba o tym zapomniał, Kiara dopiero mu o tym przypomniała

      Usuń
  3. SIMBA TO JEJ POWIEDZIAŁ!!!!!!!!!!!!!! PRZED PIOSENKĄ JEDEN GŁOS!!!!!!!!!! TAK JEJ TO POWIEDZIAŁ ,, TY I JA TO JEDNO"

    OdpowiedzUsuń