sobota, 7 lutego 2015

Rodzice Ahadiego i rodzice Uru

Dziś będą dwa opowiadania:
I - fragment książki którą piszę pt. "król lew 4"
II - na zamówienie Zuzanny D

Najpierw napiszę o rodzicach ahadiego i rodzicach uru.
Otóż kto jest dzieckiem Mohatu? Ahadi? Uru?

Pojawiły się nowe dowody w tej sprawie.
Więc napisałam że Ahadi ma nos złoziemca, co może znaczyć że jest synem złoziemców, nie Mohatu.
Ale matka Ahadiego ( Zauditu ) mogłabybyć złoziemcem. Co do Zauditu to zaraz pogadamy.
Więc Ahadi mógłbybyć synem Mohatu i lwicy ze złej ziemi ( Zauditu ) .
To teraz o Zauditu.
Wygląd Zauditu jest chyba nie znany. Znany jest tylko wygląd mohatu.
Są dwa wersje wyglądu Zauditu.
I. Złocisty
II. kremowy
zalita po lewo, zauditu po prawo

Zauditu jest bardzo podobna do Ahadiego, więc według mnie jest jego mamą. A Zauditu jest partnerką Mohatu więc chyba oni są jego rodzicami.
Według mnie Uru jest córką Isaki i innej lwicy.
Na tym zdjęciu Uru ma nos złoziemca a Ahadi lwioziemca.
Wygląd Uru jest nieznany.
Są dwa wersje wyglądu.
Dowody że Ahadi jest synem Mohatu i Zauditu:
-Ahadi jest podobny do Zauditu, a Mohatu i Zauditu byli parą.
-Mufasa mówił w królu lwie do Simby: "Simba powiem ci teraz to co kiedyś powiedział mi mój ojciec", więc to Ahadi był uczony na króla, więc Ahadi jest synem Mohatu.
-Na drugiej wersji wyglądu Ahadiego, Ahadi wygląda na lwa z królewskiej rodziny.
-Na drugiej wersji wyglądu Mohatu, jest bardzo podobny do Ahadiego.
Tak właściwie to jest jeszcze wersja że Mohatu był biały.
Dowody że Uru jest córką Mohatu:
-?
Ja przynajmniej żadnych nie słyszałam.
To że Uru jest tak samo jak Mohatu brązowa nie jest dowodem, bo tak jak mówiłam są dwie wersje wyglądu Uru.
A co do Isaki....
Isaka jest uważany za ojca Uru, według mnie to on jest jej ojcem, bo jest do niej podobny. Partnerka Isaki jest nieznana, ale gdyby była szara to by się wyjaśniła wersja że uru jest szara.
Napiszcie w komentarzach jakieś dowody że Uru jest córką Mohatu bo ja żadnych nie znalazłam.
A Isaka ma różne wersje tego jak się nazywał.
I - Isaka - moja i najpopularniejsza
II. - Thando - też najpopularniejsza
III. - Kojo - rzadko o niej słyszę.

To teraz opowiadanie dla Zuzanny.
Opowiadanie:
Kezli i Silver wesoło się bawili. Nagle zaczęło padać. 
-Chodź Kezli, musimy wrócić do domu. Powiedział Silver.
-Możemy się pobawić w deszczu. Powiedział Kezli i chlapnął Silvera wodą z kałuży.
-Ja idę do domu. Powiedział Silver i wrócił na lwią skałę. Zobaczył to Kesar.
Był zadowolony z odpowiedzialności młodszego syna. Pobiegł do Lizy i powiedział:
-Silver jest bardzo odpowiedzialny, będzie przyszłym królem.
-To najpierw musimy uzgodnić z Rafikim. Powiedziała Liza.
-Z Rafikim?! Co ta głupia małpa może!? On nakłamał moim rodzicom że będę zły dlatego nie wybrali mnie na króla! Krzyknął Kesar.
-Masz racje. Powiedziała Liza.
Do królewskiej pary przyszedł Rafiki.
-Wasza wysokość. Silver będzie nie mądrym lwem jak dorośnie... Zaczął mówić Rafiki który w śnie widział dorosłego Silvera.
-NIE CHCE TEGO SŁUCHAĆ! - Krzyknął Kesar - TY MAŁPO GŁUPIA PRZEPOWIEDZIAŁEŚ ŻE BĘDĘ ZŁY I DLATEGO MIAŁEM SMUTNE DZIECIŃSTWO BO MIAŁEM PRZEZ TO NIE BYĆ KRÓLEM! PONIESIESZ KONSEKWENCJE GADANIA WŁADCĄ TAKICH BREDNI!
Kesar wszedł na skałę i krzyknął do Rafikiego:
-WYGNANIE!
Zwierzęta musiały przepędzić małpę. Rafiki uciekł, a Kesar był z siebie dumny.
Kezli i Silver poszli spać. Kiedy spali Liza i Kesar, nadal rozmawiali nad tym kto będzie królem.
-Wiem! To lwiątko które jest bardziej do mnie podobne! Czyli Kezli! Powiedział a Liza się z nim zgodziła. 
Kesar
  Następnego dnia Kesar i Liza zawołali synów.
-Posłuchajcie! Kezli będziesz królem. Powiedział.
Kezli się ucieszył, tylko Silver na pokaz mu pogratulował a potem pobiegł do swojej koleżanki.
-On będzie królem a ja nikim. Westchnął.
-Nie martw się.... 
-Wiesz, muszę stąd uciec, dopóki tu jestem ważne jest kim jestem a ja będę nikim. 
-Nie rób tego.
Ale z czasem Silver się z tym pogodził, na razie mu to nie przeszkadzało bo był jeszcze mały.     :)



To teraz fragment mojej książki pt. "Król lew 4".

Pierwsza wersja króla lwa 4

Władcą lwiej ziemi ( kovu i kiarze ) urodziło się troje dzieci: Koda, Asha i Leach. Koda miał zostać królem, był on dokuczliwym i wyśmiewającym się z innych lwiątkiem, Koda przechwalał się że będzie królem, nikt go nie lubił. Leach była miłą i uprzejmą lwiczką. Zawsze była dobra. Wszyscy ją lubili. Leach nie chciała być królową, ale nie chciała też by rządził jej głupi brat. Asha była nieposłuszną i upartą lwiczką, ale nikomu nie dokuczała i broniła innych przed Kodą. Pewnego dnia Koda odgryzł jej kawałek ucha i się z niej wyśmiewał. Skoro Asha broniła zawsze innych gdy Koda im dokuczał, wtedy inne lwiątka też stanęły w jej obronię. Koda nic sobie z tego nie robił. 
"Jak będę królem wszystkich was wygnam, głupki!" Powiedział wtedy i ugryzł Leach w ogon. To było typowe zachowanie Kody. Każdego dnia Leach i Asha chodziły się bawić bez Kody, ze swoimi przyjaciółmi albo same. Z Kodą nikt nie chciał się bawić, oprócz jego tak samo głupiej jaki on sam - przyjaciółki - Bory. Któregoś dnia gdy Leach i Asha poszły się bawić ze swoimi małpimi przyjaciółmi, Leach miała wypadek na lianie. W efekcie wypadku Leach musiała kuleć na lewą tylną nogę. Ale się od tego czasu Koda z Borą  z niej wyśmiewali. Bora była zła i samolubna. W końcu Kovu miał dość zachowania syna i ogłosił że królową będzie Asha. 
-Gratulacje siostro. Powiedziała radośnie Leach do Ashy. Koda nie był zadowolony, znienawidził cały świat. 
-Jak dorosnę to zabiję ojca za to że podjął taką decyzję. Pomyślał Koda. Koda uciekł do wąwozu, a potem na pustynię, tam zasnął. Zobaczyła go pewna lwica, ta lwica nie mogła mieć dzieci dlatego chciała porwać cudze. Wzięła śpiącego Kodę i uderzyła go o skałę tak żeby stracił pamięć. Koda stracił pamięć, gdy się obudził powiedziała mu że jest jego mamą.
-Nazywasz się Kip. Skłamała.
Wszyscy ( nawet Kovu i Kiara ) cieszyli się że Koda zniknął. Tylko Bora była smutna. Gdy Leach, Asha i Koda dorośli Kovu umarł i Leach miała zostać królową. Leach się cieszyła bo nie zależało jej na tronie, a chciała by Asha była królową. Pewnego dnia gdy była koronacja Ashy, Koda ( Kip ) przypomniał sobie że jest księciem. Pamięć mu wróciła. Przypomniał sobie Ashę, Leach, Borę, Kovu i Kiarę. Zaczął biec do domu. Kiedy wrócił na lwią skałę zobaczył jak Asha wchodzi na szczyt lwiej skały o ma zostać królową. Koda skoczył na nią i oboje spadli ze szczytu lwiej skały - umarli. 
-Nie! - Krzyknęła Leach - Ten głupi Koda zabił Ashę! On nie zasługuje na pogrzeb! Niech go hieny zjedzą!
-Leach - Powiedział Rafiki - Jesteś teraz królową.
Leach weszła na szczyt lwiej skały i zaryczała, lwice też zaryczały. Leach została królową, królem został jej mąż - Sefu. Mieli razem dwoje dzieci: Chake i Sake.


Ponieważ nie lubię Kody w mojej książce napisałam o nim jako o złym lwie. 
Od teraz notki nie są raz na dwa dni tylko raz na trzy dni. Potrzebuje więcej czasu by wymyślić fajne opowiadanie, i znaleźć dużo dowodów w wyjaśnianiu tajemnic króla lwa. Tak więc następna notka we wtorek.   
Mam nadzieje że wam to odpowiada.
:)

20 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to Ahadi jest synem Mohatu a rodzice Uru to : Falsafa i Ubuhle a rodzeństwo Ahadiego to Safura ( mama Sarafiny i Zingeli )
    Rodzeństwo Uru : Angu i Kiume
    Safura to partnerka Sify mama Sarafiny i Zingeli
    Angu partner Hasary ojciec Deni przebrany Ziry i Jasiri'ego
    Kiume tata Umy partner Hasidi ( siostry Hasary)
    To chyba tyle xd .
    Fajna notka
    Szkodę ze będzie trzeba czekać tyle na notkę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. KODA ZŁY?! Czemu ty go tak nienawidzisz? Ale mimo co opowiadania ciekawe, oba.

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZEPRASZAM! MIAŁAM NAPISAĆ O DZIECIACH KOPY I VITANI ( JAKIE BY MIELI GDYBY KOPA PRZEŻYŁ ) ALE ZAPOMNIAŁAM.
    PRZEPRASZAM! PRZEPRASZAM! PRZEPRASZAM!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akbyś chciała wiedzieć w mojej wersji mają córkę Nani. To jedno z jej zdjęć: http://fanart.lionking.org/Artists/Akril/NaniKizaziCubs.gif
      To ta lwiczka po lewej, obok jest jej przyszły partner, Kizani

      Usuń
    2. Poprawka, nie Kizani, tylko Kizazi. Piszę z telefonu.

      Usuń
    3. Lubisz lody malinowe?

      Usuń
  4. Też tak uważam. Ahadi w jednej z książek był bardzo podobny do Mohatu (był brązowy), a w bardziej znanej wersji rzeczywiście przypomina Zauditu. Isaka to najprawdopodobniej ojciec Uru, ale nie za bardzo rozumiem, czemu w takim razie on i Mohatu to rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne.Ale... znów mnie zaskoczyłaś.Ja wyobrażałam sobie,że Kesar nie ma żalu do Rafikiego nie wygnał go no i,że wybrał Kezliego na króla dlatego,że był starszy i troszkę bardziej odpowiedzialniejszy.A co do rodziców Ahadiego i Uru mam taką ciekawostkę.Na pewnym blogu pisało,że Uru to siostra Richa i dzieko Mohau i,że Rich to syn Mohatu który ma wstąpić na tron ale zabija go mama Ahadiego.I tam też pisało,że Mohatu ma brata młodszego Choya!A i ja niesłyszałam o tym,że Mohatu miał być biały.Ti Simba miał być biały i miał nawiązywać do Japońskiego serialu Kimba biały lew.I tak nawiązuje.Taka mała ciekawostka.I moim zdaniem na początku myślałam,że Mohatu jest tatą Uru.Ja więżę w wersję,że ona jest brązowa,a Mohatu jest też brązowy.A po rodzicach - Mohatu i Zauditu - Ahadi w nie mógłby odziedziczyć złotej barwy.No chyba,że Zauditu była złota ale jej wygląd nie jest do końca znany i ja myślę,że była złota więc w mojej wersji Ahadi mógłby przejąć barwę.Ale czarny kolor grzywy?Ja kiedyś czytałam pewnego bloga i tam było,że ojcem Mohatu jest Abasi więc może on miał czarną grzywę?Sama nie wiem.Mam nadzieję,że pomogłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obraź się ale mi nie odpowiada notka co trzy dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to trochę długo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem trzy dni to trochę długo...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd Ahadiego to sprawa kontrowersyjna - na ilustracji w ,,A Tale of Two Brothers" Ahadi wygląda podobnie do Mohatu (tak jak mówi Kakra), ale w tej samej książce jest zdanie z którego wynika że Ahadi ma złote futro, czarną grzywę i zielone oczy. Pewnie po prostu ilustrator nie zapytał pisarza o zdanie. Trudno powiedzieć więc na podstawie wyglądu czy jest on synem Mohatu, ale mogę to stwierdzić na podstawie jego charakteru. Ahadi był mądrym, trochę surowym królem. Widać było że w dzieciństwie dostał odpowiednią naukę od ojca i wiedział, jak być królem - więc był synem Mohatu. Natomiast Uru była bardzo odważna i potrafiła znaleźć wodę w czasie suszy - to cechy lwicy wychowanej w trudnych warunkach Złej Ziemi. Jej oficjalny wygląd nie jest znany. Zauditu i Isaka to postacie wymyślone przez fanów i każdy może kształtować ich wygląd i charakter. Mam nadzieję, że choć trochę to wyjaśniłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten "Isaka" to samolubny lew z książeczki "Najjaśniejsza Gwiazda" z tej samej książki pochodzi Mohatu. W książce nie ma słowa o tym czy są braćmi czy nie. Dalej to wymysły fanów.

      Usuń
    2. Aha, dobrze wiedzieć. Samolubny Lew rzeczywiście mógłby być ojcem Uru (to by wyjaśniało po kim Skaza odziedziczył budowę ciała i charakter). Pytanie tylko, czy taki lew w ogóle chciał zakładać rodzinę i jaka lwica by go pokochała. Ale skoro nawet Skaza znalazł swoją Zirę, to czemu on miałby nie? Ta teza jest całkiem prawdopodobna. Idąc tą drogą, mogę przypuszczać że matka Uru albo Ahadiego była ruda, co by wyjaśniało kolor futra Skazy. Szara sierść raczej odpada, bo żaden z potomków Ahadiego i Uru takiej nie ma.

      Usuń
    3. Jeśli chodzi o kolory sierści, to tam dużo wyjaśniłam na moim blogu:
      http://krlllew.blogspot.com/

      Usuń
  10. Mohatu i Zuditu to rodzice Ahadiego na moim blogu rodzice Uru to Isaka i Bora brązowa lwica a jak Isaka jest brązowy to Uru jest brązowa Ahadi ma młodszego brata Taniego na moimm blogu Uru ma brata Isakana

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem rodzice Uru to Isaka i
    Bora,a rodzice Ahadiego to Mohatu i
    Zauditu. Kiedyś ktoś mi napisał że rodzice Uru tu Mohatu i Zauditu, więc już nic nie rozumiem.CZY KTOŚ MI POMOŻE?!��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to Asali jest żoną Mohatu bo Uru jest terz podobna do Mohatu ale Isaka terz jest podobna

      Usuń