niedziela, 1 lutego 2015

Sarafina w Królu lwie 2

Dziś będą dwa opowiadania:
- moje
- i o Nuce II

Ale najpierw napiszę że Sarafina wystąpiła w  królu lwie 2.
Otóż jak była wojna ( lwia ziemia kontra zła ziemia ) to Vitani weszła na skałę i powiedziała do pewnej kremowej lwicy:

"O, gdzie twoja córeczka - Nala?!"

Ta lwica powiedziała do niej tak:
"Vitani."

Wtedy Vitani rzuciła się na tą lwice i chyba ją zabiła.

A kogo córeczką jest Nala?
- Sarafiny i jakiegoś lwa.

Obrazki z tej sceny:


 

 
Next

BB-Code Embed Thumbnail:


 



 A oto gif z tej sceny:


 Ja mam nadzieje że Vitani nie zabiła wtedy Sarafiny bo jakby Kopa przeżył to Nala by nie była zadowolona że jej syn jest z morderczynią jej matki.
Już kiedyś o tym pisałam ale wtedy mało osób czytało tego bloga.
No to teraz pokaże jak ta lwica ( co ją chyba Vitani zabiła  ) jest podobna do Sarafiny.





 Te zdjęcia to zdjęcia z filmu. Zdjęcia z filmu można znaleźć na tej stronie:
http://pridelands.eu/hd/folder1.html
Wiem że notka krótka....

Opowiadanie 1:
Książę Mohatu biegał radośnie po lwiej skale. Nagle podszedł do niego jego ojciec - Dahabu.
-Synu, przyszła do nas moja siostra ze swoją córką. Przywitaj się ze swoją kuzynką. Powiedział król.
Mohatu pobiegł do kuzynki.
-Cześć! Jestem Mohatu. A ty? Spytał książę.
-Mam na imię Dalia. Powiedziała kuzynka Mohatu.
Lwiątka pobiegły się bawić. Zobaczyły hieny. ( wtedy jeszcze hieny mieszkały na lwiej ziemi ) 
-Mam pomysły na fajną zabawę. - Powiedziała Dalia - ale muszę ci powiedzieć gdzieś indziej by te hieny nie usłyszały.
Mohatu pobiegł z kuzynką na wielką skałę. 
-Mój pomysł to żeby skoczyć na hieny z zabawić się w rodeo. Powiedziała Dalia.
-Nie jestem pewien. - Powiedział Mohatu który od małego był rozważny. - Jak już to lepiej się pobawić w rodeo na jakimś roślinożernym zwierzęciu, naprzykład na strusiu. 
-Tak będzie fajniej. Powiedziała Dalia i Mohatu się zgodził. Lwiątka skoczyły na hieny lecz te wepchnęły je do dołu i z którego Mohatu i Dalia nie mogli wyjść. 
-Zaraz was zjemy, kociaki. Powiedziała jedna z hieny i hieny zaczęły powoli wchodzić do dołu. 
Mohatu jednak znalazł wyjście, skoczył jednej z hieny na grzbiet, odbił się i wyszedł z dołu. To samo zrobiła Dalia. Jak lwiątka były już bezpieczne na lwiej skale Dalia zaczęła skakać. 
-Fajnie było! Co? Powiedziała.
-MAM DOŚĆ TYCH TWOICH POMYSŁÓW! - Krzyknął Mohatu - POMYŚLAŁAŚ CHOCIAŻ PRZEZ CHWILĘ ŻE TO NIEBEZPIECZNE?!
-Nie boje się niebezpieczeństwa! Ja nie wiem co to strach! Dodała Dalia.
Mohatu warknął i poszedł do swojej groty gdyż o tej porze miał wziąć kąpiel. Dalia spuściła głowę i poszła. Po kąpieli Mohatu poszedł na lekcję władzy. 
-Wszystko co widzisz to twoje przyszłe królestwo. - Mówił Dahabu - Lepiej się z niego nie oddalaj. Wiesz co spotyka księciów którzy opuszczają swe królestwa? 
-Wiem tato. Powiedział Mohatu.
 
  Po lekcji Mohatu poszedł się bawić. Zobaczył jak Dalia mówi Zauditu złe rzeczy o nim. 
Gdy Dalia zobaczyła Mohatu - uciekła. Zauditu podeszła do Mohatu.
-Nie wiesz w to co ona mówi. Powiedział Mohatu.
 Mohatu pobiegł na wielki głaz. Zobaczył że Dalia, Falon ( siostra Dahabu ) i Mal ( mąż Falon ) już idą na swoją ziemie. Mohatu pokazał kuzynce język.
 
 Gdy Mohatu dorósł został królem.    :)

 Zanim napiszę opowiadanie o Nuce 2, pokażę parę ciekawostek.

1. Poznajecie tą lwiczkę?
To według pewnej wersji córka Kovu i Kiary.  Niektórzy nazywają ją Idia, a inni Asha.
Ja nie mam tej wersji z Ashą/Idią, Kodą i Leach tylko mam wersję z Tandi i Tanabi więc nie wiem które imię jest prawdziwe. Idia czy Asha? Jak myślicie?

2. Zuzanna znalazła to zdjęcie:
Według niej tym lwem może być Nuka II ( brat Ziry ) . Według mnie ten lew to Mheetu.

Opowiadanie 2:
Zira i jej młodszy brat Nuka poszli się pobawić. Ale zawołała ich ich matka - Azola. 
-Opowiem wam o lwiej ziemi - zaczęła Azola - Otóż rządzi nią Ahadi który nie chce nas przyjąć do stada. Nie wolno wam wchodzić na jego ziemie. 
Po lekcji Zira chciała pójść na lwią ziemie do Taki. Zatrzymał ją Nuka. 
-Zira. Przecież nam nie wolno na lwią ziemie?! Krzyknął Nuka.
-Ja będę sobie robiła co chcę, kiedy chcę i gdzie chcę ! Powiedziała Zira.
-NIE IDŹ! krzyknął Nuka i złapał Zirę za ogon. Niechcący pociągnął ją za mocno.
-AŁ ! Krzyknęła Zira.
Nuka uciekł przestraszony krzyku Ziry. Zira poszła zadowolona na lwią ziemie.
NUka nie wiedział co jego siostra widzi w lwiej ziemi.
-Pójdę tam jutro rano. Pomyślał.
Następnego dnia rano....
Nuka pobiegł na lwią ziemie. Zobaczył starszego od siebie Mufasę. 
-Cześć. Przywitał się.
-Cześć. Powiedział Mufasa.
-Czy tu chodzi moja siostra, Zira? Spytał Nuka.
-Taka mówił że przyjaźni się z jakoś zirą. Dodał Mufasa i poszedł. 
Nuka pobiegł do starszych od siebie Sarabi i Sarafiny.
-Czy nie widziałyście Taki? Spytał.
-Nie. Ale jaki z ciebie ładny lewek. Nigdy nie widziałam białego lwiątka. Powiedziała Sarabi.
Sarafina i Sarabi zaczęły chwalić Nuke.
Nuce się to spodobało.
-Jesteś biały jak śnieg. Powiedziała Sarafina i chciała dotknąć białego futerka. Ale przyszedł ojciec Ziry i Nuki. Wziął Nukę i zaniósł na złą ziemie.
-Dlaczego poszedłeś na ziemie Ahadiego?!!! Zapytał Kuzimu.
-Bo ja poszedłem do Taki, to znaczy do Ziry.... Jąkał się Nuka.
-Za karę musisz wysłuchać mojego przemówienia. - Powiedział Kuzimu i wskoczył na skałę. - Uru i Ahadi nie pozwolili nam zamieszkać na lwiej ziemi. Nadeszła pora zemsty.....
Nuce nudziło się na przemówieniu. 
  Po przemówieniu Nuka pobiegł do Ziry i skoczył na nią z zaskoczenia.           :)

A teraz  taka informacja.
Napisałam że Nuka II ( brat Ziry ) nie mógłbybyć jej bratem bo wygląda na lwioziemca albo rajskoziemca, a Zira i jej rodzice wyglądają jak złoziemcy.
Ale mogłobyć też tak:
Kuzimu i Azola mieli córkę Zire. Ale Kuzimu chciał mieć syna. Więc zaadoptowali osierocone lwiątko z rajskiej ziemi i nazwali je Nuka.

P.S. Dziś wyjątkowo napisałam że rodzice ziry to kuzimu i azola. Tak naprawdę uważam że to byli Bojali i Hawa.


:)

22 komentarze:

  1. Ta lwica to nie Sarafina, tylko Nala. Vitani mówiąc "Gdzie twoja córeczka, Nala?" miała na myśli Kiarę, bo ona była w tym czasie z Kovu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Vitani mówiła "Gdzie twoja córeczka, Nala?" mówiła o Kiarze. Słowo NALA tylko świadczy o tym, że zwraca się do Nali. Po co miałaby wymawiać imię "córeczki"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z nimi, że to Nala, a nie Sarafiba, a jeśli chodzi o Idię/Ashę to poprawna wersja to Asha, ponieważ tak powiedziała autorka tych postaci, TC-96.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób uważa że to Idia. Ja na początku wcale nie wiedziałam jak Idia/Asha ma na imię.
      :)

      Usuń
    2. TO JEST NALA A NIE SARAFINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Tobię się podobało.
      O Johari i jej dzieciach ( w mojej wersji ) będzie już wkrótce.
      :)

      Usuń
  5. To nie Sarafina tylko Nala .
    Prawdziwe imię to Asha . I fajne opko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak. Prawdziwe imię to Asha. Niektórzy tylko ją nazwali w polskich wersjach Idią.
    A lew na tym zdjęciu to ani Nuka II ani Mheetu. To Nuka III. Syn Vitani z fanowskiej wersji kl4 jego autora.
    Ta lwica to Nala. O Sarafinie nic nie co się z nią stało w TLK2 tak jak z Sarabi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sarabi nie wystąpiła w król lew 2, ponieważ kobieta która podkładała pod nią głos zmarła na białaczkę i twórcy filmu pomyśleli, że było by to jak zniszczenie mienia zmarłej. A Sarabi miała do odegrania całkiem sporą rolę m.in. zaśpiewać piosenkę.

      Usuń
  7. Kurcze Ludzie, ja wymyśliłam imię Idia na użytek swojego bloga, a zaraz wszyscy to biorą za oryginalne tak samo jak Sawa z mojego bloga, który tak naprawdę jest Kodą.
    Odnośnie opowiadania to bardzo mi się podoba., nie moge się doczekać następnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. http://capricornfox.deviantart.com/art/Roar-of-a-New-King-113375464

    http://tc-96.deviantart.com/art/The-Lion-King-Kiara-s-Reign-poster-redone-377426340?q=favby%3Airmuniak%2F57555074&qo=17

    Tutaj są oryginalne historie, zachęcam do przeczytania.

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdę mówiąc lwice ze stada Lwioziemców są jak Chińczycy! Ja ich nie rozpoznaję! Ale ta lwica to na pewno nie Sarafina. To na 100% Nala. A Idia to naprawdę Asha. Tak nazwaja ją jej autorka TC-96

    OdpowiedzUsuń
  10. To na 100 procent Nala - porównaj sobie głosy lwic.

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest Nala ponieważ gdy Vitani mówi ,,Gdzie jest twoja córeczka,Nala?''to chodzi jej o kiarę a nie o Nale

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak Vitani chodzi o Kiarę ,a nie o Nalę.

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba była sarafina ale vitani ją nie zabiła bo podobna lwica była na ślubie kovu i kiary więc przerzyła piersze opowiadanie fajne a ta lwiczka to asha a w mojej wersi to są hovu i atheri jeszcze ine lwiatka a to drugie opowiadanie dziwne nuka 2 to móg byc syn vitani i kopy jak przerzył a jak nie to jakiegoś inego lwa

    OdpowiedzUsuń
  14. To Nala Vitani chodzi o Kiare to Asha Nuka 2 to syn Vitani i Erevu a jak nie to może syn Mhhetu

    OdpowiedzUsuń
  15. To było:
    -Gdzie twoja córeczka, Nala?

    To było pytanie skierowane do NALI! Chodziło o to, gdzie jest Kiara.

    OdpowiedzUsuń
  16. Brat Ziry jeśli ma lwioziemski nos to nie znaczy że nie jest złoziemcem :P Tak,złoziemiec może mieć lwiozemski nos.I tam w twoim opowiadaniu o bracie Ziry on nie jest biały tylko piaskowy czy coś w ten deseń.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prawda sarafiny i sarabi nie było ich w filmie bo aktorka zmarła sarafiny i sarabi się nie pojawia nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię sarabi i sarafine i szkoda mi że ich nie ma w królu lwie 2 sarafina jest też podejżana o bycie mamą vitani jeśli jeszcze nie wiecie kto to Marta Tarasiuk to napiszcie Marta Tarasiuk vitani później trzeba znaleźć obraz z nalą i vitani matka Vitani?Nalą?

    OdpowiedzUsuń