wtorek, 3 lutego 2015

Usunięte sceny z filmu

Dziś będą dwa opowiadania:
-moje
-o Johari i jej dzieciach w mojej wersji dla Zuzanny D.

Ale najpierw napiszę o usuniętych scenach z filmu.
Znam dwie takie:


I. Mufasa miał śpiewać piosenkę: ''To be king" ( "królem być" ) .

Ta piosenka chyba nigdzie nie jest w języku polskim.
Ale znalazłam tą piosenkę w języku angielskim. ( napisy są po polsku )
Oto ona:

II. W pierwotnej wersji króla lwa Nala miała nie uciec ze stada w poszukiwaniu pomocy, tylko zostać wygnana bo odrzuciła zaloty Skazy.
Nie słyszałam o innych usuniętych scenach.

To teraz opowiadania.

Opowiadanie 1:





Simba już nie żył. Kovu i Kiara zostali władcami lwiej ziemi. Kiara spodziewała się potomstwa. Kovu bardzo kochał żonę i opiekował się nią. Pewnego dnia Kovu zapytał Kiarę czego by ta potrzebowała.
-Chciałabym żeby zbadał mnie Rafiki czy z dzieckiem wszystko w pożątku. Powiedziała Kiara.
-Dobrze kochanie. Powiedział Kovu i poszedł na sawannę po rafikiego. Do rafikiego było daleko. W połowie drogi Kovu zatrzymała Nala. Nala przytuliła Kovu.
-Cóż za nietypowe powitanie.......wy lwioziemcy tak się witacie. Powiedział Kovu.
-Wiesz, tęsknie za Simbą, ale nie można ciągle żyć przeszłością.... - Nala powaliła Kovu na ziemie - Powinnam poszukać sobie nowego partnera. Wiesz mam już jednego kandydata. 
-Jakiego? Spytał Kovu próbując wstać.
-Nie bądź głupi... - Powiedziała radośnie Nala - .......Ciebie.
-Co?! - Krzyknął Kovu - NIE! Ja jestem z Kiarą. Chcesz własnej córce odbić partnera?!
-Kiara może być z kim tylko chce....... Powiedziała Nala.
Nala zaczęła podrywać Kovu, on nie chciał. ( jak na obrazku nr. 1 )
Nala wskoczyła na wielką skałę i zaczęła śpiewać piosenkę.
( Pomarańczowe - Nala, zielone - Kovu ) 
Będziemy najlepszą parą z par!
Nie! Ja nie kocham cię! Ja kocham Kiarę.
( Kovu zaczął odchodzić, ale Nala zagrodziła mu drogę. )
Zasługujesz na mnie! Nie na Kiarę! Będziemy razem rządzić i dzieci mieć!
Co?! Nie!
Pomyśl sobie jak to będzie! Czy nie będzie wspaniałe to jak będziemy leżeli na skale i się przytulali a ja będę trzymała w łapach nasze dziecko.
Kovu zamknął oczy i wyobraził sobie jak stoi na skale z nalą a rafiki trzyma ich dziecko. ( myśli kovu są na obrazku nr. 2 )
Kovu zaczął uciekać do Kiary. Nala nie widziała nic złego w tym że odbija córce partnera. 
Nali w końcu się udało, lwica osiągnęła swój cel i została kochanką Kovu. Kiara o niczym nie wiedziała. Pewnego wieczoru kiedy ciężarna Kiara była w grocie, Kovu poszedł na czubek lwiej skały. Podeszła do niego Nala i go przytuliła.
-Nala, uważaj, kiara jest w grocie. Powiedział Kovu.
-I co z tego... - Zaczęła Nala - chodź na sawanne.
Kovu i Nala zeszli na sawanne. 
-To kiedy powiemy kiarze? Spytała Nala.
-Już niedługo........Powiedział KOvu.
Nala i kovu się przytulili. ( jak na obrazku nr. 3 )
-Wiesz, Nala może my jednak powinniśmy się rozstać... Powiedział Kovu.
-CO TY?! WOLISZ KIARE NIŻ MNIE? Powiedziała Nala, lecz się uspokoiła i powiedziała spokojnie:
-Kocham cię. 
Kovu zapomniał o tym co proponował. ( obrazek nr. 4 )
Pewnego dnia los kazał Kovu wybierać........
Kiedy Kovu i Nala stali przytuleni podeszła do nich Kiara. Kiara zaczęła płakać i uciekła.
-Kiara........wróć! - Krzyknął Kovu - kocham cię!
-Niech idzie. Powiedziała Nala, jednak Kovu pobiegł do kiary.
( obrazek nr. 5 )
-Kiara! Kiara! Krzyczał kovu.
-Kovu, jak mogłeś?!! Krzyknęła Kiara.
-Kiara przepraszam! - Powiedział Kovu  - ja już nie chce być z nalą, kocham ciebie i tylko ciebie. Proszę cię, wybacz mi!
-Wybaczę ci pod jednym warunkiem! Masz zerwać z moją matką i ją wygnać. Powiedziała Kiara.
-Dobrze. Powiedział Kovu.
Nala została więc wygnana. Ale kiedy dzieci kiary i kovu ( tandi i tanabi ) miały już miesiąc nala wróciła na lwią ziemie i prosiła kiarę o wybaczenie. Kiara wybaczyła matce. Tandi i Tanabi cieszyli się że mają babcie.             :)      

Opowiadanie 2:






Johari mieszkała na lwiej ziemi. Królem był jej przyrodni brat - Simba. Johari znalazła sobie partnera - złoziemca Mavi'ego. ( obrazek nr. 1 )
Miała z nim czwórkę dzieci. Pewnego dnia gdy dzieci Mavi'ego i Johari były malutkie, rodzinka johari poszła na spacer. Na dziś Rafiki zapowiadał wichurę i wszyscy się pochowali, tylko johari, mavi i ich dzieci poszli na spacer. Johari powiedziała że: "głupia małpa na pewno wymyśliła wichurę".
Ale wichura była naprawdę. Przewracały się drzewa i jedno z nich przygniotło Mavi'ego - lew umarł. 
-NIIEEEEEEEEEEEEEEE! Krzyknęła Johari.
Dzieci Johari wychowywały się bez ojca. Najstarszą córką johari była lwiczka która wyglądała czasami jak lewek - a na imię miała Shiwani.
Druga w kolejności wieku była lwiczka z grzywką - nazywała się Cummi. Trzeci w kolejności wieku był brązowy lewek który był nieśmiały - a na imię miał Fiju. Najmłodsza była biała lwiczka o imieniu Gira. Johari faworyzowała Shiwani; lwiczka stała się rozpieszczona i wywyższała się nad rodzeństwem. Pewnego dnia lwiątka planowały wyprawę na zakazaną ziemie.
-Wy jesteście tchórzliwi! Ja jestem najodważniejsza i ja na pewno nie spękam! Powiedziała Shiwani i lwiątka poszły na zakazaną ziemie. ( obrazek nr. 2 )
Na zakazanej ziemi lwiątka spotkały kilka innych lwiątek z zakazanej ziemi. Shiwani dobrze się z nimi dogadywała.
-Jestem Shiwani. A to moje głupie rodzeństwo! Powiedziała Shiwani.
Shiwani bawiła się z tymi z zakazanej ziemi. Przychodziła do nich regularnie i stawała się zła. O jej wizytach nikt nie miał pojęcia. Pewnego dnia Cummi, Fiju i Gira postanowili powiedzieć matce o tym jaka staję się Shiwani i że lwiczka chodzi na zakazaną ziemie. Johari pobiegła do Shiwani i zabrała ją na poważną rozmowę. Ale Johari nie nakrzyczała na córkę tylko spokojnie jej wytłumaczyła żeby tam nie chodziła. Shiwani oczywiście nic sobie nie robiła z zakazu matki. Johari zaczęła bawić się z Shiwani. Pewnego dnia Fiju poszedł do matki i powiedział:
-Dlaczego ty kochasz tylko Shiwani i to z nią spędzasz najwięcej czasu, a z nami nie chcesz spędzić ani minutki!? Poza tym Shiwani nadal chodzi na zakazaną ziemie! 
-Ona wcale nie chodzi na zakazaną ziemie a ty już idź sobie!!! Krzyknęła Johari i zawarczała na syna który poszedł. Shiwani stawała się zła i widać było tą różnice. ( obrazki 3 i 4 )
Gdy Shiwani dorosła Kiara miała zostać ukoronowana na królową. Shiwani chciała zabić Kiarę i całą rodzinę królewską dla tronu. Jej rodzeństwo chciało ją powstrzymać ale ona nie chciała żeby ją ktoś powstrzymywał więc zabiła swoje rodzeństwo. Johari podeszła do córki.
-PRZESADZIŁAŚ! ZABIŁAŚ RODZEŃSTWO! Krzyknęła Johari.
-I co z tego?! Krzyknęła Shiwani. 
Shiwani postanowiła odłożyć swój plan do czasu aż Simba umrze. Kiedy to się stało chciała zamienić swój plan w życie. Rzuciła się na Kiarę i zaczęła z nią walkę, gdy przegrała Kovu ją wygnał. Shiwani odeszła z lwiej ziemi. Johari chciała iść z nią, ale Shiwani odmówiła. Nikt nie widział już nigdy Shiwani..... :)

   
 

13 komentarzy:

  1. Ja też na miejscu Nali nie przyjęłabym Skazy (chyba, że byłby Severus'em Snape'm).
    Nawet dobrze, że nie ma tej piosenki "To be king". Jakoś nie wyobrażam jej sobie po lekcji.
    Pierwsze opowiadanie jest Supeeeeeeer. Nala zwariowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam bym nawet chciała piosenkę: "To be king" w królu lwie.
      Może gdyby ją zrobiono w wersji nie szkicowej była by to ładna scena.
      :)

      Usuń
  2. Jest jeszcze w królu lwie 2 scena usunięta jak Kovu bawi się robakiem,a potem go wypuszcza.Zira jest w tedy na niego zła bo kazała Kovu zabić mu robaka a ten nie zabił.Zira dogania robaka i zabija.Mam nadzieję,że pomogłam.Jeju Nala zwariowała!Ale ja myślę ,że to przez wiek.Ludzie w podeszłym wieku wariują więc tak samo może być z lwami.Jeju szkoda mi rodzeństwa Shiwani ale to też wina Johari która rozpieszczała córkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomogłaś.
      Jak przeczytałam ten komentarz odnalazłam tą scenę, jest w wersji szkicowej tak jak "To be king" .
      Dziękuje Tobie za te informacje. Może uda mi się znaleźć wyraźniejszą wersje tego momentu.
      :)

      Usuń
    2. Zuzanna, nie dokończyłaś tej sceny. Wtedy przybiegają nuka i Vitani i mówią, że Simbie urodziła się córka.

      Usuń
  3. Fajnie opowiadanie. Ja słyszałam o tych scenach usuniętych, trochę dziwnie by było, gdyby Skaza był z Nalą... A przy okazji zapraszam na nowy post: http://zycielwicyrachel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tą scenę usunęli bo uznali za niestosowne to że lew w wieku ojca Simby dobiera się do lwicy w wieku Simby.
      :)

      Usuń
    2. Tą scenę usunęli bo zdali sobie sprawę z tego, że Skaza no... Jak to powiedzieć... Że Skaza chce... eee... że to by było... molestowanie.

      Usuń
  4. A i mała ciekawostka.Pewnie o tym wiesz.Piosenka ,,To be king'' nie była dana do filmu bo ponoć głos aktora nie pasował do tej piosenki.A ale napisy z tego filmu ,,To be king'' nie są po polsku.No chyba,że jestem ślepa.I kiedy będzie następna notka z psiej krainy?
    Ps.Na moi blogu o królu lwie 4 są nowe notki.Mam nadzieję,że zostawisz komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Scena ze skazom była stworzona na 20 lecie kl a nie usunięta

    OdpowiedzUsuń