czwartek, 5 lutego 2015

Rodzeństwo Nali, dzieci Skazy, rodzice Ziry

Dziś będą dwa opowiadania:
I - moje
II - na zamówienie Zuzanny D.

Ale najpierw napiszę o: rodzeństwie nali, dzieciach Skazy, rodzicach ZIry ( i jej rodzeństwie ).

Na początku powiem wam że Zuzanna D powiedziała że jest jeszcze jedna usunięta scena.
Znalazłam tą scenę i postanowiłam dodać:
To zacznijmy od rodziców i rodzeństwa ziry bo dowiedziałam się więcej informacji....
Shazira powiedziała że zirka mogła mieć i brata i siostre.
To jest możliwe bo w internecie jest taki obrazek:
Na nim są rodzice ziry, Serpen ( siostra ziry ) i nuka ( brat ziry ).
Więc możliwe jest że Zira miała i brata i siostrę.
Więc zagadka pt. "Zira miała siostrę czy brata?" jest już rozwiązana.
Ta para która na tym obrazku jest przedstawiona jako rodzice Nuki, Ziry i Serpen nie wygląda na Bojaliego i Hawę ani na Azole i Kuzimu. Ale przecież możliwe że zira miała jeszcze innych rodziców.
Jest jeszcze wersja że Zira była córką tej lwicy:
Więc rodzicami ziry moglibybyć:
Bojali i Hawa
lub
Kuzimu i Azola
albo
Ta para z obrazka pierwszego
lub
ta lwica z obrazka drugiego ( Hasara ) i jakiś lew

albo jeszcze jakaś inna  para.

To teraz powiem o dzieciach skazy.
Tu jest lista lwiątek które fani uważają za dzieci Skazy:
I. Azola
II. Nuka
III. Vitani
IV. Kovu
V. Nala
VI. Mheetu
To zacznijmy od góry.
Azola
W pewnej wersji Azola nie jest mamą ziry tylko córką ziry i skazy pożuconą przy urodzeniu przez ślepotę.
Azola mogłabybyć córką skazy i ziry ale ja w to wątpię.
Nuka
NUka na pewno jest dzieckiem skazy i uzasadniłam to w pewnym poście:
KLIKNIJ 
 Vitani
Vitani mogłabybyć córką Skazy pod warunkiem że nie miała ślubu z kopą ani z nim dzieci.
Kovu
Na mniej skomplikowanych drzewach genealogicznych Kovu jest pokazany jako syn Skazy.
Ale KOvu na pewno nie jest dzieckiem skazy bo powiedział to kiarze podczas ich randki pod gwiazdami, a nuka powiedział takie zdanie: "Kovu, kovu, kovu skaza nie był jego ojcem przygarnął go tylko.".
Nala i Mheetu
 Nala nie mogłabybyć córką Skazy bo byłaby spokrewniona z Simbą.
Mheetu mógłbybyć dzieckiem Skazy, ale mi się nie wydaje że to Skaza jest tatą Mheetu.
Czemu?
Bo Skaza zabił Mheetu ( Mheetu cudem przeżył ) a gdyby Skaza był tatą Mheetu to by go nie chciał zabić. Chyba....
Po za tym Mheetu jest biały z brązową grzywą, a Skaza brązowy z czarną grzywą. Więc jakim cudem Heetu jest biały? Owszem, mógłby odziedziczyć kolor po dziadkach, ale mi się nie wydaję to prawdą....
Mnie coraz bardziej przekonuje wersja z Leo, ale trzymam się tej z Shizasenem.

To teraz o rodzeństwie Nali.
Otóż na pewno bratem Nali jest Mheetu.
Ale czy Nala mogłaby mieć jeszcze więcej rodzeństwa?  - Według mnie - TAK
W mojej wersji nala miała tylko brata - mheetu.
Oraz przyrodniego brata od strony ojca - Kajusza.
Ale mogłaby mieć jeszcze więcej rodzeństwa.

To teraz opowiadania.
Opowiadanie 1 ( moje ) :

          Sarabi była smutna śmiercią Mufasy. Poszła na polanę i zaczęła płakać. Nagle pojawił się przy niej dych jakiegoś lwa.
-Kim jesteś? Spytała Sarabi.
-Jestem twoim duchem stróżem. - Powiedział - Jeszcze się pojawię.
Duch zniknął. Tym czasem w lwim niebie.....
Mufasa chodził po chmurach, podszedł do niego jakiś lew.
A właściwie duch lwa.
-Kim jesteś? Spytał Mufasa.
-Trafiłeś do lwiego nieba - Powiedział duch lwa - spójrz! 
Duch lwa odsłonił chmury i Mufasa zobaczył z góry Simbe, Timona i Pumbe. 
-Simba żyje. Powiedział uradowany Mufasa.
-Tak. - Dodał duch lwa - Każdy martwy lew może się pojawić na dole tylko dwa razy. Raz już byłem. Mam jeszcze dwa razy. 
-Ja już też byłem dwa razy. - Westchnął Mufasa smutny że zmarnował swoją szansę - To kto zaprowadzi Sarabi do Simby? 
-Ja. Jutro. Powiedział duch lwa.
 Następnego dnia wieczorem Sarabi znów wyszła na polanę. Wtedy pojawił się duch lwa.
-Sarabi!!! Mam dla ciebie niespodziankę! Pogąrzaj za spadającą gwiazdą. Powiedział i zniknął.
Wtedy na niebie pojawiła się spadająca gwiazda i leciała przez wąwóz. Sarabi zaczęła biec za tą gwiazdą. Gwiazda prowadziła ją przez wąwóz. Jednak sarabi była za wolna i zgubiła gwiazdę. Sarabi zemdlała z wyczerpania. Gwiazda poleciała dalej - w stronę dżungli. Tam spadła. Simba, Timon i Pumba ją widzieli. "Wow." Powiedział Simba. Tym czasem w lwim niebie Mufasa był smutny że jego plan zaprowadzenia Sarabi do Simby poprzez spadającą gwiazdę się nie udał. 
-Nie martw się MUfaso. - Powiedział duch lwa do Mufasy - za 6 miesięcy będziemy mieli kolejne 2 szanse.
-WTEDY SIMBA BĘDZIE DOROSŁY. Przeraził się Mufasa żę Simba wychowa się gdzieś indziej. 
Tym czasem Sarabi poszła do Skazy powiedzieć mu o tym co zobaczyła.
-KŁAMIESZ!!! Zaśmiał się Skaza i poszedł. 
Simba, Timon i Pumba podczas wieczornego patrzenia w gwiazdy rozmawiali o tym co się stało.
-Ta gwiazda to dar od królów z przeszłości. Powiedział Simba.
-Skąd ty tyle wiesz o królach? Spytał Pumba. 
-Tak jakoś wiem.... Powiedział Simba.           :)


Zanim napiszę drugie opowiadanie, powiem wam że Nuka II który uważany jest za brata Ziry może być dzieckiem Vitani. Otóż w wersji w której dziećmi Kovu i Kiary są Chaka i Shani, Vitani ma z Kopą syna, i na cześć Nuki ( brata Vitani ) nazywa go Nuka.
Nuka II ( ten biały ) , Chaka ( ten żółty ) i Shani ( ta różowa )          

Opowiadanie 2:
Kezli i Silver pobiegli pobawić się z przyjaciółmi. Sesu, Kesi i Nessi już na nich czekali. 
Nessi skoczyła na Silvera i lwiątka bawiły się w zapasy. Potem przybiegła Uru. Odciągnęła Kezliego od lwiątek i zaciągnęła nad wodopój. Lwiątka nie zauważyły że nie ma Kezliego. Nad wodopojem Uru i Kezli weszli na skałę i Uru powiedziała:
-Wiesz miło jest znać swojego przyszłego władcę. 
-Tak miło. Odpowiedział.
-Nie wiesz o co mi chodzi? Spytała.
-Nie. 
-Zapytam wprost. Ty będziesz królem czy Silver? 
-Nie wiem.
-A jak się dowiesz to mi powiesz?
-Tak.
Kezli pobiegł na lwią skałę, chciał jak najszybciej zapytać rodziców kto będzie królem.
Liza  wzięła go na kąpiel.
-Mamo? Powiedział.
-Tak synku. Powiedziała Liza.
-Kto będzie królem? Spytał.
Liza nie wiedziała jeszcze kto.
-Posłuchaj synku. Najpierw opowiem Ci pewną historię która zdarzyła się naprawdę - Zaczęła Liza-
Było sobie dwóch braci. Taka i Mufasa. Taka za wcześnie się dowiedział że królem będzie Mufasa dlatego chciał za wszelką cenę tronu i zabił Mufasę. Dlatego morał z tego taki że lepiej żeby książę nie wiedział za wcześnie kto będzie królem.
-Rozumiem mamo. Powiedział Kezli i poszedł. 
Kezli
 
 Pod lwią skałą Kezliego zatrzymała Uru.
-I jak? Kto będzie królem? zapytała.
-Nie powinienem tego narazie wiedzieć. Ani ja nie powinienem tego wiedzieć ani Silver, dopiero się dowiemy jak będziemy dorośli. Powiedział Kezli. 
Uru była zła na Kezliego że nie chcę jej powiedzieć kto będzie królem Postanowiła się zemścić i dlatego mówiła kłamstwa że Kezli chwali się że będzie królem.  Kezli nic nie wiedział o tych kłamstwach, ale Silver się dowiedział. Pewnego dnia Silver zatrzymał Kezliego.
-Dlaczego chwalisz się że będziesz królem skoro nie wiadomo kto będzie?! Krzyknął Silver.
-Ja się nie chwalę. Powiedział Kezli.
Uru na to wszystko patrzyła. Lwiczka zdała sobie sprawę że przez jej kłamstwa bracia mogą się zacząć kłócić o tron i może być tak jak za czasów skazy i mufasy. Pobiegła więc do nich i się do wszystkiego przyznała. Królewscy synowie wybaczyli Uru i już nie poruszali tematu tronu.      :)
kezli i silver
:)

 

12 komentarzy:

  1. W moiej wersji rodzice Ziry to Shaka i Hasara
    Ma także brata Jasiri'ego i przyrodnie rodzeństwo Aheri ego i Sarabi ( mają wspólnego tatę ) inną mamę ( mamą Aheri ego i Sarabi jest Jamili ) Zirka i Jasiri mają także siostre Deni tylko ze Deni jest córko Hasary i Aniu ( brata Uru ) to chyba tyle

    fajna notka
    Mogła byś napisać o wersji napisanej w tym komentarzu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Aniu tylko Angu xd
      pisze z tel xDdddd

      Usuń
    2. A Nuka 2 to syn Vitani i Jakiegoś lwa xd
      W moiej wersji jest on partnerem Shani córki kovu i kiary
      Mają 2 córki Shetani i Timire
      W tej wersji vitani nie jest spokrewniona z Kovu :) xd

      Usuń
    3. A kopa i Vita mają 2 córki Jane i Kali
      A Nuka z Dotty mają syna Gize
      PO CO JA TO PISe XDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Dziękuje Ci za tak dużo informacji.
      W następnej notce napiszę jakie dzieci mógł mieć kopa z vitani gdyby przeżył.

      Usuń
  2. Super notka!I zdradzę ci,że dzisiaj pojawi się notka o tym kto będzie królem Kezli czy Silver więc jak się o tym dowiesz to zrób następną notkę z opowiadaniem jak ich rodzice mówią kto będzie królem.Wiem,że powinnam to zamówić w poście Propozycjie ale zamawiam tu.Pliiis.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem ojcem Mheetu jest Skaza (on nie miał być biały, tylko kremowy szkice z nim były po prostu niepokolorowane - potwierdził to jeden z rysowników), a Nala jest jego siostrą tylko w połowie - jej ojciec nie żyje. Dlaczego? Według mnie gdyby Nala była córką Leo, to Sarafina powinna być jego żoną. Król Lew mimo wszystko jest adresowany również do dzieci, więc pojęcia takie jak ,,nieślubne dziecko" odpadają. Po za tym, jeżeli Simba i Nala byli zaręczeni od dziecka to jej rodzice musieli być w pewien sposób ,,szlachtą" wśród lwów, a Leo to całkiem zwykły samotnik pozbawiony stada. Dlaczego rodzice Simby mieliby wybrać lwiczkę o takim rodowodzie na żonę dla przyszłego króla?
    Ale się rozpisałam :) Czyli według mnie ojcem Nali nie jest Skaza ani Mufasa, ale też i nie Leo.
    PS: Świetne opowiadania, pierwsze szczególnie przypadło mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na najnowszy post na www.czas-kiary.blogspot.com i czekam na komentarzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe opowiadania, ale Simba nie mógłby być za sześć miesięcy dorosły, bo dzieciństwo lwa trwa dwa lata, a gdyby Simba miałby półtorej roku, to miałby już grzywę na piersi i na głowie.

    W mojej wersji ojcem Nali jest Skaza, ojcem Mheetu Marko. Ojcem Kovu w mojej wersji jest Chumvi , tylko wyszło, że Skaza jest DZIADKIEM KOVU! Nieźle namieszałam w mojej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie córka Skazy Johari?

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej wersji rodzice Ziry to Azola (Hasara) i Jasiri (Kuzimu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrycjo u mnie też Skaza jest dziadkiem Kovu!Wg mnie Kovu to syn Azry (córki Skazy i Sarabi dla was Johari)

    OdpowiedzUsuń