poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Dlaczego Ahadi wybrał Mufase na króla?

To jest pytanie na które mam odpowiedź.
A konkretnie o tym opowiem:
Ahadi wstał dziś wcześnie. Nagle poczuł że coś go boli. -Uru! Ahadi wołał żonę. Uru zawołała Rafikiego. Rafiki zbadał Ahadiego i powiedział że nic mu nie jest oraz: "Ahadi nie zostało Ci wiele dni. Lepiej wybierz kto będzie królem po twojej śmierci. Mufasa czy Skaza?" Ahadi posłuchał rady pawiana i poszedł trochę nad tym pomyśleć. Następnego dnia zebrały się wszystkie zwierzęta by dowiedzieć się kto będzie następcą tronu. 
-Proszę o ciszę! Powiedział Ahadi. -Ja i Uru pomyśleliśmy i przyszłym królem będzie- Skaza i Mufasa czekali na to by Ahadi to powiedział-Mufasa! Powiedział Ahadi. 
Skaza był bardzo zawiedziony. Zaś Mufasa i Sarabi świętowali. 
Po południu Skaza chciał spytać matkę dlaczego to on nie będzie królem. -Matko! Dlaczego?! Zawarczał Skaza. -Synu! Mufasa jest od ciebie starszy i silniejszy. Powiedziała Uru. 
-Ale ja jestem sprytny i mądry! Ja mam na pewno więcej oleju w głowie nierz on! Burknął Skaza. 
Uru chciała jakoś pocieszyć syna ale nie wiedziała jak. 
A teraz foty do mojego opowiadania:
Mam nadzieje że podobało się opowiadanie. :)

2 komentarze: