piątek, 25 kwietnia 2014

Siostra Sarabi

Może wie o tym mało osób, ale Sarabi miała młodszą siostrę.
Często się kłóciły, ale naprawdę to bardzo się lubiły.
Elaine, Mufasa i Srafina 
Pewnego dnia Elaine i Sarabi mocno się pokłóciły:
Elaine dużo czasu spędzała z Mufasą. 
I gdy Sarabi przyszła odwiedzić Mufasę zobaczyła że Mufasa narysował błotem ( łapką ) serce w którym jest on i.......................... Elaine. 
Sarabi obwiniała o to siostrę;
-Jak mogłaś mi to zrobić?! Powiedziała Sarabi. 
-To nie moja wina że jestem od ciebie lepsza i ładniejsza. Powiedziała Elaine. 
-A wiesz co?! Wolała bym żeby Ciebie nie było! Wrzasnęła Sarabi i odeszła. 
Sarabi była zła na Elaine i nie rozmawiała z nią przez cały dzień. 
Następnego dnia zobaczyła że Elaine zniknęła. 
Sarabi bardzo się martwiła. 
"Może to moja wina." Myślała Sarabi. 
Szukała Elaine po całej Lwiej Ziemi i nieznalazła. 
Gdy już miała się poddać to znalazła Elaine na Rajskiej Ziemi. 
-Gdzie ty byłaś? Spytała Sarabi. 
-Gdy było już rano wstałam pierwsza i poszłam na spacer. I spotkałam Shena. Powiedziała Elaine. 
Sarabi cieszyła się że jej siostra się znalazła. 
Sarabi zrozumiała że to nie była wina Elaine ( chodzi o to co wydarzyło się wczoraj ) i ją przeprosiła. 
Potem Sarabi poszła pogadać z Mufasą. 
-Hej Sarabi! Widziałaś mój rysunek? Zawołał Mufasa. 
-Pewnie że widziałam! Przedstawia ciebie i Elaine! Burknęła Sarabi. 
-Ależ nie! On przedstawia Ciebie i mnie! Zawołał Mufasa. 
Sarabi lepiej przyjżała się rysunkowi i przyznała racje Mufasie. 
Siostry już się tak mocno nie kłóciły bo Sarabi była z Mufasą, a Elaine była z Shenem. 
Mufasa i Sarabi 
Mam nadzieje że podobało się opowiadanie, bo teraz mam zdjęcie dorosłej Elaine na drzewie genealogicznym. 



I jakby ktoś chciał się pobawić z Elaine to tu jest link:
Elaine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz