czwartek, 17 kwietnia 2014

Malutki Kopa

Malutki Kopa jest bardzo podobny do malutkiego Simby: 

( Sorry ale nie mogłam tego powiększyć. )


Opowiadanie:
Simba i Nala bardzo czekali na dziecko. ( Bo Nala była w ciąży ) Gdy byli nad rzeką świętując zaawansowaną ciążę Nali, Nala zaczeła rodzić. 
Simba wezwał Rafikiego a Rafiki zaprowadził Nale do groty porodów. 
Niestety w tym samym czasie Rafiki musiał robić poród też innej lwicy. 
Simba musiał czekać 1 godzinę aż Rafiki przyniósł żółte lwiątko w czarne pasy. 
 Simba: To nie jest moje dziecko! 
Rafiki: A nie. Sorry! To jest dziecko tej lwicy którą musiałem robić poród w tym samym czasie co królowej Nali. 
I Rafiki odnióśł lwiątko i przyniósł zółte lwiątko. 
Simba: Jest taki jak ja gdy byłem mały. 
Nala: Nazwijmy go Kopa! 
Simba: Ok! 
I następnego dnia odbyła się ceremonia Kopy. :) 
    
 Kopa gdy był starszy był podobny do Simby w dzieciństwie. :)

 

2 komentarze: