środa, 16 kwietnia 2014

Zira to młodsza siostra Serpen?

Zira to młodsza siostra Serpen czy  starsza?

Ja uważam że Zira jest starsza niż Serpen.

Opowiadanie: 
Zira zaraz po śniadaniu poszła pobawić się z kumplami, którzy właśnie do niej biegli. 

 Po zabawie przyszła do domu na obiad  i wtedy Hawa i Bojali oznajmili jej że Hawa jest w ciąży. Zira ucieszyła się i niemogła doczekać się narodzin rodzeństwa. 
Jednak pewnej nocy ciężarna Hawa zniknęła i Zira bardzo się przestraszyła. 
Następnego dnia Hawa obódziła Zire i powiedziała że nauczy ją polować. 
-Mamo! Gdzie byłaś w nocy? Obódziłam się wtedy, bo miałam koszmar. Powiedziała Zira. 
-Ja... Och chyba ktoś przyszdł do naszej groty. Powiedziała Hawa i poszła w stronę wyjścia z groty. 
" Miałam wielkie szczęście że to była moja kuzynka Usa. Bo Zira by coś podejrzewała. " Myślała Hawa.  
Zira opowiedziała Tace że będzie miała rodzeństwo. 
Taka, Mufasa, Sarabi, Sarafina i Zira wspaniale że bawili lecz zaszło słońce i Zira musiała wrócić na Złą Ziemie. 
W nocy zachciało jej się siku i poszła na sawanne tam odsunęła krzaki bo usłyszała coś. 
Tam zobaczyła Hawe i jakiegoś brązowego lwa z białą grzywą. 

 Zira wbiegła tam i spytała Hawe o tego lwa. 
-To jest mój kuzyn Maxik. Powiedziała Hawa. 
Następnego dnia Hawy wogule nie było i wróciła dopiero za 3 dni. 
Zira powiedziała Bojaliemu o Maxikowi. 
-Hawa! Chce znać prawdę! Maxik to twój kochanek?! Spytał Bojali. 
-Powiem Ci prawdę. Chodźmy na sawanne. Powiedziała Hawa. 
Gdy tam doszli na skale siedziała biała lwica. 
-To Lionsi. Maxik to jej mąż. Powiedziała Hawa. 
-Co oni od Ciebie chcą? Spytał Bojali. 
-Kiedyś gdy byłam nastolatką nie umiałam polować. Moja matka dała mnie na taki ala obóz z polowania. Gdy było zimno z powodu jakieś zmiany pogody ja miałam rozpalić ognisko. Ale spaliłam dom Lionsi i Maxikiego. Dlatego pomagam im od lat. Powiedziała Hawa a Maxik i Lionsi przyznali Hawie rację. 
Bojali i Zira cieszyli się że sprawa się wyjaśniła. 
Niedługo potem Hawa urodziła córkę i nazwała ją Serpen. :) 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz