wtorek, 25 listopada 2014

Dalsze losy Dotty...

UWAGA!
W mojej wersji Dotty zaszła z Nuką w ciąże, ale kiedy miała mu to powiedzieć zobaczył że umarł. Córka Dotty i Nuki na początku była złocista, ale potem  zmieniła kolor na szary. ( Nie wiadomo jak to się stało.) Dotty nazwała swoją i Nuki córkę - Spotty ponieważ tak nazywała się lwica która była siostrą Dotty, ale tamta Spotty   nie dożyła tych czasów.
Opowiadanie:
Dotty bawiła się właśnie ze Spotty. ( Przeczytaj koniecznie co jest napisane w UWAGA! ) Dotty trochę się niepokoiła się jej córce rośnie grzywka. Dotty postanowiła opowiedzieć córce historię: "Król lwiej ziemi - Kovu jest okropnym lwem. By pomścić swojego ojca musisz go zabić, ale nie tylko jego... też wszystko co kocha. Za 2 miesiące Kiara - żona Kovu urodzi dziecko. Lwia Ziemia powinna należeć do twojego ojca, on jako jedyny z dzieci Ziry był dzieckiem Skazy. I to twój ojciec -Nuka był jedynym prawowitym władcą." Spotty zasnęła. Dotty wzięła córkę w pysk i poszła na inną część Złej Ziemi. Była tam Vitani. ( Vitani lubiła odwiedzać ziemię na której dorastała. ) Położyła Spotty przy Vitani i powiedziała do Vitani: "Zajmij się nią, ja muszę coś załatwić." Po czym pobiegła  na Lwią Ziemie. Z nieba na Vitani i Spotty spojrzała Spotty. ( Ta która była siostrą Dotty., bo w mojej wersji najpierw urodziła się Dotty, później jej brat - Kiume, później siostra - Spotty.)
 Dotty zaczaiła się na kiarę. Rzuciła się na nią i lwice walczyły. Dotty uderzyła Kiarę tak że królowa zemdlała. Do lwic podszedł przerażony Kovu. Spojrzał gniewnie na Dotty. "Zabrałeś mi Nukę, więc ja zabiorę Ci kiare." Burknęła Dotty. Dotty wróciła na złą ziemie. Kiara się obudziła.

 Dotty podeszła do Vitani i Spotty. Wzięła Spotty i poszła z nią na spacer.
 Podczas spaceru ktoś uderzył Dotty w głowę i lwica zemdlała. Gdy się obudziła zobaczyła nad sobą nieznajomego lwa. Dotty obejrzała się: Była w jaskini. "Gdzie ja jestem? Kim ty jesteś? Gdzie jest moje dziecko? " Dotty zdenerwowana zaczęła zadawać pytania. "Jestem Juke, król Rajskiej Ziemi. Pokonałem Zeliego w walce i zdobyłem jego ziemie. Teraz ten lew mieszka na Lwiej Ziemi..." Mówił lew. "Nie obchodzi mnie Zeli! Gdzie jest moja córka!?" Krzyknęła Dotty. "Jak to? Nie obchodzi Cię twój partner? Ojciec twojego dziecka?" Juke zasłaniał jej plecami wyjście z groty. "Zeli to nie jest mój partner! A teraz oddaj mi moje dziecko!" Dotty rzuciła się na Juke. Do groty weszła pewna lwica z.......córką Dotty w pysku. Dotty szybko zabrała jej swoją córkę i wróciła na złą ziemie.
 Pół roku później...
Spotty była już dorosłą lwicą. Dotty była z córki dumna. Spotty ( ta która była siostrą Dotty ) patrzyła na siostrzenice z góry, Nuka też. 
dorosła Spotty ( oczywiście ta która nie była siostrą Dotty )
 Pewnego dnia kiedy Dotty samotnie spacerowała po sawannie ( tej na złej ziemi ) pojawił się duch Ziry. Zira lubiła Dotty bo żadna inna lwica nie chciała nuki. "Dotty, chce żeby moja wnuczka została królową lwiej ziemi. Kovu nas zdradził więc gdybym tylko mogła cofnąć czas uczyniłabym królem Nukę lub Vitani. Ale ona też nas zdradziła więc Nukę. Nuka już niestety nie żyje więc chce by jego córka została królową." Powiedział duch ziry i zniknął.
 Dotty zaczęła przygotowywać Spotty do walki. Lwica ( Spotty ) wyruszyła na Lwią Ziemię. Przegrała walkę z królem lwiej ziemi ( Kovu ) on zrzucił ją na płonącą sawannę. ( Dotty podpaliła sawannę. ) Spotty uratował pewien lew - Lox. Zabrał ją na Rajską Ziemie. Spotty się w nim zakochała i zamieszkała na rajskiej ziemi.
Lox
 Dwa miesiące później:
Dotty chodziła po złej ziemi. "Ten okropny Kovu zabił Spotty tak jak Nukę!" Krzyknęła Dotty i uderzyła łapą w gałąź. Niespodziewanie zobaczyła Spotty. "Spotty! Spotty! Gdzie ty byłaś? " Zawołała ucieszona Dotty.  "Uratował mnie lew - Lox z płomieni. Zamieszkaliśmy na Rajskiej Ziemi, ale wczoraj umarł przez stado gepardów." Wytłumaczyła się Spotty. Lwice przytuliły się do siebie.          :)



***
5 grudnia  napiszę o narodzinach Spotty.  ( Ale o narodzinach tej Spotty która była siostrą Dotty.)
***
Teraz informacje o postaciach!
Tym razem o Dotty, Spotty ( tej która była siostrą Dotty ) i o Kiume.

 Imię: Kiume
Rodzice: Mego i Salma
Rodzeństwo: Dotty i Spotty
Potomstwo: Nieznane
Partnerka: Nieznana
Opis: Kiume lubi się bawić z Dotty za to nie lubi Spotty. Chciałby mieć chociaż jednego brata a ma dwie siostry. Jest odważny. Potrafi zrozumieć Dotty gdy ona ma jakiś problem.
Status: Lew walczący
( lwiczka po lewo )
Imię: Spotty
Rodzice: Salma i lew o którym wspomnę w opowiadaniu które dam 5 grudnia
Rodzeństwo: Dotty i Kiume
Potomstwo: Nieznane
Partner: Nieznany

Imię: Dotty
Rodzice: Salma i Kwetu
Rodzeństwo: Spotty i KIUME
Potomstwo: Spotty ( inna Spotty )
Partner: Nuka
Opis: Lwica która kocha bardzo Nukę. Kiedy on zginął Dotty zupełnie się zmieniła; była po śmierci Nuki mściwa i pełna nienawiści; ale po śmierci Nuki bywała i dobra.
Status: Żona byłego księcia Złej Ziemi.

:)

7 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i informację.Powinnaś pisać książki o Królu Lwiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, napiszę jakąś książkę o królu lwie.
      :)

      Usuń
  3. Już czekam :D Oraz zapraszam na nową notkę na "Życie bohaterów po Wojnie!"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka o królu lwie którą piszę nazywa się: "Życie lwa Isaki".

      Usuń
    2. Bo chciałam mieć bloga który by się nazywał "Życie lwa Isaki" ale mam zasady które mówią że ja nie mogę mieć więcej niż jeden blog.
      Dlatego pomysły na "Życie lwa Isaki" ( blog ) przelewam na "Życie lwa Isaki" (książkę).

      Usuń
    3. P.S.
      Isaka w wersji większości fanów:
      Młodszy brat Mohatu i ojciec Uru.

      Isaka w wersji o której pisałam na tym blogu:
      Lew który nazywa się Saka. ( nie spokrewniony z Mohatu.) Ojciec Uru.

      Isaka w wersji w książce którą pisze:
      Lew który jak był malutki został zaadoptowany przez rodziców Mohatu, a potem się o tym dowiedział. ( Bo jeśli by był biologicznym bratem Mohatu to Uru i Ahadi by byli kuzynami. Więc pozwoliłam sobie jego historię przerobić. ) Ojciec Uru - Isaka.

      :)

      Usuń