sobota, 8 listopada 2014

Konkurs 4

Wyniki tego konkursu będą 31 grudnia tego roku. Odpowiedzi na pytania zamieszczajcie w komentarzach. P.S. Wiem  że Gabi lubi pingwinki może myśleć że od niej zgapiłam z tym konkursem, ale to nieprawda bo ja już w marcu zaplanowałam kiedy będą konkursy a oto dowód:
KLIKNIJ

Zad. 1
Kiedy i kto zrobił Kovu bliznę?
a) Simba - jak Kovu był dorosły
b) Nuka - jak Kovu był mały
c) Skaza - jak Kovu był mały
d) Zira - jak Kovu był dorosły
  Zad. 2
Zgadnij o kim mówię
a) Jest matką Simby i kiedyś wraz z Mufasą rządziła Lwią Ziemią
b) Jako dziecko była ciekawa świata i nie lubiła jak śledzili ją Timon i Pumba, pomarańczowa teraz lwica
c) Jej imię nie było wspomniane w filmie tylko w końcowych napisach, matka Nali i Mheetu
d) Lew który wychował się w dżungli, jest bratankiem Skazy i synem Mufasy

Zad. 3
Który z tych lwów wystąpił w Królu lwie 2 jako żywy?


Zad. 4
Ułóż z tych liter imiona bohaterów króla lwa 1
a) NTIOM
b) ASZKA
c) AZUZ

Zad. 5
Przy prawdziwych zdaniach napisz "P" a przy fałszywych "F"
   a) Skaza lubił Simbę
b) Nala była wrogiem Simby i chciała go zabić
c) Nuka, Vitani i Kovu dorastali na Złej Ziemi
d) Zira mówiła Kovu że Simba to ich wróg

10 komentarzy:

  1. Nie uważam tak,myśle że to ja tak naprawdę sciągnełam.
    Zad.1
    d)Jak Kovu był dorosły.
    Zad.2
    Sarabi
    Kiara
    Sarafina
    Simba
    Zad.3
    Simba i Nuka(Później umarł Nuka)
    Zad.4
    Timon
    Skaza
    Zazu
    Zad.5
    a)Skaza lubił Simbę F
    b)Nala byłą wrogiem Simby i chciała go zabić F
    c)Nuka,Vitani i Kovu dorastali na Złej Ziemi P
    d)Zira mówiła Kovu że Simba to ich wróg P
    P.S super konkurs!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak wo góle to był pierwszy konkurs w moim życiu na moim blogu :) Dlatego wzorowałam się innymi,kiedyś miałam też inne konto,ale nic mi się nie układało na blogu więc postanowiłam zrobić nowego bloga.Ale nie myślałam że jakaś sławna blogerka odwiedzi mojego nędznego bloga.

      Usuń
    2. Wszystkie odpowiedzi są poprawne, brawo. :)

      Usuń
  2. Zad. 1
    d) Zira- jak Kovu był dorosły

    Zad. 2
    a) Sarabi
    b) Kiara
    c) Sarafina
    d) Simba

    Zad. 3
    Simba, Nuka (zginął gdy był dorosły na skutek tego, że został przygnieciony przez spadające belki)

    Zad. 4
    a) Timon
    b) Skaza
    c) Zazu

    Zad. 5
    a) Skaza lubił Simbę - F
    b) Nala była wrogiem Simby i chciała go zabić - F
    c) Nuka, Vitani i Kovu dorastali na Złej Ziemi - P
    d) Zira mówiła Kovu, że Simba to ich wróg - P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadanie 1:
    d)
    Zadanie 2:
    a) Sarabi
    b) Kiara
    c) Sarafina
    d) Simba
    Zadanie 3
    Simba i Nuka
    Zadanie 4
    a) Timon
    b) Skaza
    c) Zazu
    Zad. 5
    a) Skaza lubił Simbę - F
    b) Nala była wrogiem Simby i chciała go zabić - F
    c) Nuka, Vitani i Kovu dorastali na Złej Ziemi - F, Nuka chyba nie
    d) Zira mówiła Kovu, że Simba to ich wróg - P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. c) Nuka, Vitani i Kovu dorastali na Złej Ziemi - P, ale ze mnie gapa!

      Usuń
    2. Teraz wszystkie odpowiedzi są poprawne, brawo.
      :)

      Usuń
  4. Zira- jak Kovu był dorosły
    zad.2
    Sarabi Kiara Sarafina Simba
    zad.3
    Simba i Nuka
    zad.4
    Timon
    Skaza
    Zazu
    zad.5
    Skaza lubił Simbe F
    Nala była wrogiem simby i chciał go zabić F
    Nuka Vitani i Kovu dorastali na złej ziemi P
    Zira muwiła Kovu że simba to ich wróg

    OdpowiedzUsuń
  5. sory nie napisałam odpowiedzi P

    OdpowiedzUsuń