poniedziałek, 24 listopada 2014

Podoba wam się nowe tło bloga?

Dowiedziałam się dopiero dziś jak zrobić tło bloga ( wcześniej nikt mi nie potrafił dobrze tego wytłumaczyć tak żebym zrozumiała ) i zrobiłam je. Starałam się wybrać jak najlepszy obrazek na tło i mam nadzieje że dobrze wybrałam.
Napiszcie w komentarzach czy podoba wam się nowe tło.
***
Druga sprawa:
Narysowałam obrazek. Oto on:


Jest na nim Simba, Nala i lwiątko z komiksu "Nowy brat Simby".
Chciałabym sprawdzić czy mam talent czy go nie mam czy tak średnio.
W komentarzach napiszcie ile mu przyznajecie punktów. Można oceniać: 1/10, 2/10, 3/10, 4/10, 5/10, 6/10, 7/10, 8/10, 9/10 i 10/10. 

:)

4 komentarze:

  1. Obrazek wyszedł 7/10.Wiem,może surowo oceniłam,ale tak uważam,nie mam lepszego talentu,ale świetnie i tak Ci wyszło :) Tło jest doskonałe,wchodze na bloga a tu nagle tło :) Pozytywnie,pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem na czym kolorowałaś, ale nie koloruj na tym więcej! Najlepsza jest gładka i twarda powierzchnia jak np stół. Albo chociaż książka. Dokładnie odbiłaś teksturkę tego materiału na którym znajdowała się kartka ;) Co do reszty nie mam zastrzeżeń, bo ludzie mają różne talenty, a wystarczy chwilę popracować... Mazać i znów szkicować, aby stworzyć coś ładnego. Nie wyszło źle. Sądzę, że masz talent, ale wszystko rysowałaś jedną kreską. Na razie jest dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazek oceniam na 9/10.Jest dobrze ale popracuj jeszcze ;).A co do tła: bardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oceniam obrazek na 10/10

    OdpowiedzUsuń