środa, 18 marca 2015

informacje

jest kilka informacji.

I. Nagroda za gre
- pierwsze miejsce - baner i przerobienie wybranych przez zwycięzce obrazków.
-wzięcie udziału - baner

II. Jest parę osób które nie mają konta Blogger, tylko mają konto np. na onecie.
Dla takich osób powinno się ustawić na swoim blogu tak by mogli komentować anonimowo.
Jak to zrobić?
Nie na każdym blogu mogą komentować anonimowi bo nie każdy to ustawił. Ja wcześniej nie wiedziałam jak to zrobić więc nie ustawiłam tego że anonimowi mogą komentować. Teraz już to ustawiłam.

*Klikamy ustawienia
*Potem posty i komentarze
*A potem klikamy każdy może komentować nawet anonimowy
*Potem klikamy zapisz ustawienia
*I już ustawione.

Chyba że ktoś nie chce żeby anonimowi komentowali jego bloga bo np. brzydko się ostatnio wyrażali w komentarzach.
 Spotkałam takie przypadki gdzie anonimowi się okropnie wyrażali w komentarzach.

To koniec informacji. :)

1 komentarz:

  1. Ja tam u siebie dałam prawo anonimowym, bo do póki nie obrażają nikogo to mogę komentować. :)

    OdpowiedzUsuń