niedziela, 29 marca 2015

Kolejne LBA

Zostałam nominowana przez PalinePauline.

Oto pytania od PalinyPauliny:
1.Lis czy wilk ?
2.Czytasz mojego bloga ? (odpowiedz szczerze)
3. Jak byś miała zamienić się w zwierze to co to by było za zwierze XD?
4.Masz rodzeństwo ? Jak tak to ile ma lat ?
5.Polsat czy TVN?
6.Kredki czy Flamastry ?
7.Wampiry czy Wilkołaki ?
8.Kolor którego nienawidzisz ?
9. Szczęśliwa liczba ?
10. Kiedy założyłaś bloga ??
11.Ile masz lat ?
Moje odpowiedzi:
1. Lis
2. niestety nie :( ale to nadrobię i już wkrótce tam zajrze
3. jakieś dzikie
4. Nie mam
5. TVN
6.kredki
7. wampiry
8.czerwony
9. 11
10. rok temu, w styczniu - Największe tajemnice króla lwa; niedawno, w styczniu - Psia kraina
11. 11 lat
Nominuję:
1. Mfalme - jej blog 
2. Julia S. - jej blog 

Moje pytanka do nominowanych:
1. lubisz konkursy na innych blogach?
2.lubisz tzw. "zabawy"/"gry" na innych blogach?
3.czy jesteś za tworzeniem wspólnych blogów?
4.ulubiona pora roku?
5.najszczęśliwsze lata twojego życia?
6.jak masz naprawdę na imię? ( nie musisz podawać )
7.twoja ksywka?
8.Ulubiony kanał w telewizji?
9.ulubiony przedmiot?
10.czy chodzisz do podstawówki czy do gimnazjum czy do liceum? ( czy do jeszcze innej szkoły )
11.Jakich blogerów uważasz za najlepszych?

 

4 komentarze:

  1. Dziękuje za nominacje :3 Odpowiedziałam na pytania :3
    Pozdrowionka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz zaobserwuję, bo widzę, że świetny blog! :)


    Pozdrawiam i zapraszam na bloga: http://lion-king-mojahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebest Blog Avard, szczegóły na moim blogu! http://krol-lew-4-ashaleahkoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń