wtorek, 3 marca 2015

http://historiashi.blogspot.com/

Tytuł posta jest trochę nietypowy.
Zaraz wyjaśnię:
-Alicja nie powiem ma blog o lwicy Shi i potrzebuje kogoś kto by robił obrazki z Shi.
-Ja się zgłosiłam, a obrazki dam w tym poście.

Regulamin Alicji nie powiem :
Chcę aby ktoś robił obrazki do tego bloga. W nagrodę będzie współtorzył historię ale jeśli napisze post,który nie przypadnie mi do gustu, post zostanie usunięty z bloga. Posty będzie można pisać co dwa tygodnie i zawiadamiać mnie o tym. Chętnie ustalimy historię. Regulamin pojawi się zaraz po zgłoszeniu jednej z osób. Obrazki muszą być odpowiednie do sytuacji i w miare ładne. Najpierw publikujecie na swoim blogu trzy rysunki Shi a ja zobaczę czy są ładne. Oceniam je 0/10. Muszą conajmniej dwa obrazki na minimum 5 pkt.
W treści posta musi być:
Za tytuł adres bloga o shi
W treśli kopiowana informacja o konkursie a pod nią trzy rysunki. Potem w spamowniku na moim blogu o królu lwie cztery piszesz adres swoiego bloga z rysunkami. Możesz polecić na końcu mój blog o Shi.
Mój komentarz powinien pojawić się od 1-10 dni. Jeśli w tym, czasie się nie pojawi napisz do mnie komunikat pod tym postem.

 
Nie wiem czy to mają być obrazki które przerobiłam, czy też te które narysowałam; dlatego dam te i te.

Obrazki które narysowałam:


Obrazki które przerobiłam:

Zapraszam na blog Alicji nie powiem o Shi:
http://historiashi.blogspot.com/



To teraz przejdźmy do notki.

Napiszę o złoziemcach, różne ciekawostki o nich itp.

Kto ze złoziemców mógł istnieć a kto jest tylko plotką?
Chyba było tak że to fani wymyślali imiona złoziemcom.  
Next
 
 
Ta lwica bardzo przypomina Vitani, ale nie ma grzywki. Skoro jest taka podobna do Vitani to możliwe że jest spokrewniona z Zirą. Na przykład jest jej kuzynką, albo dalszą kuzynką.
 
Next
 Uwaga! Wśród lwic możliwe że uda się znaleźć Serpen - siostrę Ziry.
Sprawdźmy którą z tych lwic może być Serpen.
Ta lwica która podnosi łapę to mogłaby być Serpen.
Mówię o tej lwicy bardzo po lewo.
Wiem że Serpen ma taki sam kształt ciała jak Zira, i jest brązowa.
Ta lwica też jest brązowa. Więc według mnie to jest Serpen.
 


Na tym obrazku z prawej strony są prawdopodobnie Dotty i Spotty.

Next


Na tym obrazku ta lwica to chyba Dotty. Jest na to 80% szans.


Ta lwica na tym obrazku to też jest pewnie Dotty.
Według mnie związek Dotty i Nuki został wymyślony przez fanów.

Tu też widzimy Dotty.
Według niektórych była jeszcze Lazy-Eye. Mi się jakoś nie chce wierzyć że się tak nazywała, bo każde imię w królu lwie coś znaczy np. Rafiki znaczy przyjaciel. Ale ta lwica istniała, chodź myślę że naprawdę nazywała się inaczej.


To teraz o lwioziemcach.
Czy w królu lwie 2 była pokazana któraś z lwiczek z komiksów?
Była taka jedna lwica i myślę że to Tama.


Grzywka mogła jej jakoś zaniknąć przez ten czas.
Chodź jakoś wątpię by to była Tama.

Są trzy rodzaje wyglądu złoziemców:
-taki jaki jest u Ziry ( szpiczasty )
-taki jaki jest u Spotty ( groźny )
-łagodny
 
Jedna lwica ze złej ziemi ma łagodny wygląd twarzy chodź niewiele się różni od złoziemców.
 
Jest kilka wersji tego jak Zira spotkała złoziemców ( ta moja jest oznaczona gwiazdką ) :
I. - Po śmierci Skazy Zira odeszła z Nuką, Vitani i Kovu; poszła na złą ziemie i zebrała stado lwic.
-Słuchajcie! - Mówiła - Mój mąż został wrobiony w zabicie Mufasy! Dlatego został zabity przez Simbę syna Mufasy. Mnie i moją trójkę dzieci wygnano! Musicie mi pomóc odzyskać moją ziemie! W nagrodę będziecie na niej mieszkać!
Lwice się zgodziły; poszły wraz z Zirą walczyć przeciwko Simbie. Ale lwioziemcy wygrali.
-Zira! Myślałem że pozwolę Ci zostać na mojej ziemi ale po tym co chciałaś zrobić jesteś wygnana! Nie masz powrotu! Krzyknął syn Mufasy i zaryczał. Zira też zaryczała i odeszła ze swoim nowym stadem. Złoziemki postanowiły jej dalej pomagać żeby w końcu móc zamieszkać na lwiej ziemi. Zira została królową złoziemek. 
II. * - Zira pochodziła ze złej ziemi. Jej mama - Hawa była królową złej ziemi, a Zira następczynią tronu. Pewnego dnia Skaza zabił Mufasę i pozbył się Simby. Zira i Skaza zostali nowymi władcami lwiej ziemi. Zira pozwoliła złoziemcom zamieszkać na lwiej ziemi. Zirze i Skazie urodził się syn - Nuka. Potem Zira urodziła jeszcze Vitani i Kovu.
III. -Podczas rządów Skazy Zira znalazła wędrowne stado. Pozwoliła mu zamieszkać na lwiej ziemi. Po śmierci Skazy, Zira była wściekła. Drapnęła Simbę w oko. Nie została blizna.
-Jesteś wygnana droga ciociu! Krzyknął czerwonogrzywy.
Zira odeszła z Kovu, Vitani, Nuką i lwicami ze stada wędrownego. 
-Nie martw się Zira - powiedziała jedna z lwic stada wędrownego - dla nas zawsze Skaza będzie królem, dlatego pomożemy Ci go pomścić.
Zamieszkali na złej ziemi i Zira ogłosiła że od dziś nazywają się "Stado Złej ziemi", lwicą spodobał się ten pomysł. Lwioziemcy jednak nazywali złoziemców wyrzutkami.
 
Według mnie prawdziwa jest moja wersja bo:
-złoziemcy niektórzy wyglądają bardzoooo podobnie jak Zira.

A jak wy uważacie? Która wersja jest prawdziwa? Uzasadnijcie swoją wypowiedź?

Opowiadanie 1:
Leah, jej dzieci, Dari i Sania dotarli na Lwią Ziemie. Pierwsi zobaczyli ich Bora i Koda. Bora się ucieszyła, przytuliła Sanie. Samuel też się ucieszył. Koda pobiegł do groty i tam siedział obgryzając kość. Bora urządziła wielkie przyjęcie na cześć tego że jej córka wróciła. Sania bała się jak zaraguję Koda. Po przyjęciu Bora poszła porozmawiać z Kodą.
-Dlaczego powiedziałeś że ona nie żyje? Spytała ciepłym głosem Bora.
Koda zamiast odpowiedzieć uderzył Borę, tak że ona wisiała na skalę.
-TERAZ ZAPŁACISZ ZA TO ŻE URODZIŁAŚ SANIE! Krzyknął.
Zobaczyli to Dari, Sania i Samuel. Z przerażeniem patrzyli co się teraz wydarzy. Asha skoczyła na ratunek Borze, którą Koda chciał zrzucić ze skały. Odepchnęła Koda i pomogła Borze wejść na skałę. 
-Bora! Wynoś się z tond i zabieraj Sanie! Wrzasnął Koda.
Z Borą i Sanią, poszła też Dari i Asha. Leah i jej dzieci także. Samuel też chciał iść ale Koda mu zabronił. Samuel nieśmiał zaprotestować bo się bał ojca. 
Bora, Sania, Dari, Asha, Leah i jej dzieci doszli na Rajską Ziemie. Asha czuła że musi pozbyć się swojego brata-tyrana. Zebrała stado Rajskiej Ziemi i poszli nad wodopój ( ten na lwiej ziemi ) ; tam zwykle sam przechadzał się Koda. 
-Na niego! Krzyknęła Asha. 
Lwice lubiły Ashę bo kiedyś ona uratowała księżniczkę Rajskiej Ziemi; dlatego były jej to winne.
Rajskoziemki skoczyły na Kode, on bronił się ile mógł, ale w końcu przegrał. Asha dobiła brata.
Asha ogłosiła siebie królową. 
Samuel nie przejął się śmiercią Kody; Sania tylko trochę, ale to dlatego że Koda dał jej życie. Asha i jej partner rządzili lwią ziemią bardzo dobrze, w przeciwięstwie do Kody.
Asha urodziła dwoje dzieci. 
Na ceremonię przyszli wszyscy. 
-Jak je nazwiemy? Spytała Asha swojego męża.
-Tą bardziej podobną do ciebie nazwijmy Isha. Ty nazwij tą drugą.
-Niech będzie imię Mibi.
Tak jak mówiła tradycja królową miała być Isha bo była bardziej podobna do Ashy. 
Asha przygarnęła też Dari. 
Nowa królowa zdecydowała się nie mówić bratanicy że to ona zabiła Kode. Dari nie było za łatwo w stadzie samych lwów, ale jakoś sobie radziła.       :)
 
















6 komentarzy:

  1. Mi się zawsze wydawało, że Zira jest Złoziemcem, i w młodości poznała Takę, który był Lwioziemcem. Ta lwica co kopie w ziemi to może być matka Vit, choć skoro to ona, to dlaczego pozwala córce mówić do Ziry matko? Chyba, że nie chciała córki. Dla mnie Złoziemcy są ładni, choć wyglądają paskudnie XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post. Co do imion Złoziemców - zgodzę się, nazwy, które fani nadali tym lwicom nie są ich imionami, a raczej takimi jakby ,,przezwiskami" po których je rozpoznajemy. Wszystkie wywodzą się z jęz. angielskiego i odnoszą się do nietypowych cech wyglądu np. Dotty, Spotty - te dwa imiona znaczą mniej więcej po polsku: kropkowana, plamkowana i wzięły się od kropek pod oczami, Lazy-Eye to ,,leniwe oko". Lwicę podobną do Vitani niektórzy fani nazywają Digger od ,,dig" - kopać, grzebać w ziemi. Tak naprawdę znamy imiona tylko dwóch Złoziemek: Ziry i Vitani, a reszta otrzymała tylko przydomki od fanów. Lwica o łagodnym wyglądzie z tego co pamiętam nazywała się Beauty-Spot czyli Piękna Kropka - o ile myślisz o samej lwicy co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie!(Narazie nie ma żadnych postów ale za niedługo beędą.To ja Zuzanna D tylko teraz mam inny profil.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna notka zapraszam na mojego nowego bloga :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaprasza na mój nowy rozdział na blogu.Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję,że skomentujesz.

    OdpowiedzUsuń