wtorek, 31 marca 2015

LBA.......nie wiem które

Nominowała mnie Gabi lubi pingwinki i Patrycja Iwaniuk.
Pytania od Gabi:
1.Lubisz pizzę ? - tak
2.Masz jakieś gospodarstwo ? - nie
3.Cieszysz się z tego co dotychczas osiągnąłeś/aś ? - bardzo
4.Czy czytasz moje blogi ? - uwielbiam twoje blogi ( czytam je )
5.Jeśli mogłabyś/mogłabyś być jednym bloggerem,jaki by to był ? - trochę nie rozumiem pytania. Wole być tym kim jestem.
6.Czy lubisz chrupki ? - tak, chyba że włażą w zęby
7.Popcorn VS Chipsy ? - popcorn ( chipsów nie cierpie )
8.Jaką stronę najbardziej lubisz ? - nie mam ulubionej strony
9.Breaking Benjamin VS Skillet ? - nie wiem kto to Breaking Benjamin i Skillet. Skąd ich znasz?
10.Jaki rodzaj muzyki słuchasz ? - różne
11.Masz ulubioną rasę psa ? Jak tak to jaką ? - york terrier ( mam yorka )






Pytania od Patrycji:

1. Grasz w Minecraft? - nie
2. Jak masz na imię? - Marta
3. Ile masz lat? - 11
4. Twoja ulubiona książka? - "Spotkanie nad Morzem"; kiedyś lubiłam też "Przygody Filonka bezogonka"
5. Masz rodzeństwo? - nie
6. Kovu czy Vitani? - vitani
7. Masz misia Endo? Jeśli tak to jest duży czy mały i jaki ma kolor oraz ubranko? - nie mam
8. Twoja ulubiona bajka? - "Simba - król lew "
9. Lubisz O mnie się nie martw i Ojca Mateusza? - nie znam tego
10. Imię twojego najlepszego przyjaciela? - Marysia
11. Twoja wersja dzieci Kovu i Kiary? - Tandi i Tanabi ( lubię też wersje z Chaką i Shani )


Nominuję:
1. Nzumi lion king - http://lion-king-mojahistoria.blogspot.com/2015/03/3-lwy-dorastaja-ojciec-kovu.html


Moje pytania do nominowanych:

1. Znasz "książkę" pt. "Zniszcz ten dziennik"? ( w mojej klasie to jest popularne )
2. hamburger czy chrupki?
3.Gdybyś była/był lwem/lwicą to wolałabyć/wolałbyć mieszkać na lwiej ziemi czy cmentarzysku słoni?
4.Lubisz swój blog?
5. Czy chętnie bierzesz udział w LBA?
6. Pierwsza litera twojego nazwiska?
7. Twój najlepszy kolega/przyjaciel/koleżanka/przyjaciółka?
8. Czytasz moje blogi?
9. Jaki umiesz język obcy?
10. Twój ulubiony przedmiot?
11. Lubisz W-f?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zmieniłam czcionkę ( jeśli tak to się nazywa ). 
Teraz raczej będę pisać taką.
:)

6 komentarzy:

  1. Piszę tu, bo chciałam ci przekazać, że TC'96 zrobiła dalsze części komiksu o Ashy, Leah i Kodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiem i dzięki za nominację. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znów cię ktoś nominował XD. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło mi o to,że jesteś normalnym człowiekiem i możesz być tylko jednym bloggerem lub bloggerką,to jakiego bloggera byś wybrała np.ShaZira,Asia-Jammy,CatBerry i tak dalej.Ja Skillet i Breakina Benjamina znam bo są piosenkarzami ;) A tak wgl.(W ogóle) to można się dużo informacji o tobie dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolę być tym bloggerem którym jestem ( Martą ).
      :)

      Usuń
  5. Filonek! Jak ja się męczył kiedyś z tą książką! Chociaż w sumie... Z perspektywy czasu stwierdzam, że jak na lekturę to była całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń