czwartek, 19 marca 2015

LBA

Zostałam nominowana przez Alicje Niepowiem.

Cieszę się że znowu biorę udział w LBA.
Ale tym razem nominuję mniej osób bo więcej pomysłów nie mam na to kogo nominować.
Pytania które zadała mi Alicja niepowiem:
1. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? - zima ( końcówka ) i wiosna ( początek ) bardziej lubię wiosnę
2.Ulubiony kolor - niebieski
3.Ulubiony bohater z króla lwa - Nuka
4. Najciekawsza książka  którą ostatnio czytałyście - "Spotkanie nad morzem"
5.Ulubiony film - Król lew; Alvin i Wiewiórki ( druga część ) ;
6. Ulubiona gra na telefon/tablet - "wojownicza ryba"
7. Ulubiona część króla lwa - 1
8. Ulubione danie - "pielmienie" ( rosyjskie pierogi )
9. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka - NIE MAM
10. Najciekawszy przededmiot w szkole - angielski ( na drugim miejscu jest przyroda, a trzecim - technika )
11. Jak chciałabyś się nazywać? - Wika, Sara, Eliza.....

Ja nominuję mało osób ( nie 11 ) :
1. Maisha ( jej blog http://panowanie-gizy-i-tofautiego.blogspot.com/2015/03/8-triumf.html#comment-form     )
2. Catberry ( jego/jej blog http://4catberry.blogspot.com/2015/03/biaa-i-strzaa-kosmiczny-powrot-cz-5.html#comment-form  )
3. Ricardio ( jego blog http://lionkingblog2015.blogspot.com/2015/01/nastepca-busary_27.html   )



Moje pytania do osób które nominowałam:
1. Lubisz rybki?
2. Jaki jest twój ulubiony film?
3. Od kiedy jesteś na bloggerze?
4. Ile masz lat? ( nie musisz podawać jak uważasz że to jest wyciąganie informacji.... )
5. Masz jakieś zwierzątko w domu?
6. Lubisz króla lwa?
7. Czy chciałeś kiedyś usunąć albo zawiesić swój blog?
8. masz rodzeństwo?
9. jaki jest twój ulubiony sport?
10. czy mieszkasz w dużym mieście?
11. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Dziękuje Ci Alicju że dzięki tobie drugi raz mogę wziąść udział w LBA.
:)

 

3 komentarze:

  1. I jak mnie nominowałaś to mam odpowiedzieć na blogu na te pytania, tak? i nominować kogoś? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki!
      Zapomniałam zadać pytania!
      Oj.......
      Ale edytowałam i dodałam pytania.
      odpowiedz na nie na swoim blogu i nominuj 11 osób oraz im też zadaj 11 pytań....

      Usuń
  2. Gdyby co, to ja już odpowiedziałam, ale nie w poście na stronie głównej, ale w zakładce ,,Liebster Blog Award" (twoje pytania są pod pytaniami, które miesiąc temu zadała mi Laguna [Shiro]). Dziękuję ci, że mogłam jeszcze raz wziąć udział w tej zabawie :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń