niedziela, 26 października 2014

Potomstwo Kovu i Kiary - TYDZIEŃ KOVU

Rafiki trzyma Tandi i Tanabi
Kiarze i Kovu urodziły się dzieci. Synek - Tanabi i córka - Tandi. Rafiki pokazał je całemu królestwu. Pewnego dnia Kovu zabrał swoje dzieci na Złą Ziemie, chciał im pokazać gdzie się wychował:
Zaczekał na nie pod lwią skałą. Lwiątka wybiegły się bawić. "Chodźcie, pokażę wam coś. " Oznajmił Kovu. Tanabi i Tandi pobiegli za nim. Zaprowadził ich na Złą Ziemie. Podszedł z nimi do złej skały i powiedział: "Tutaj się wychowałem, na tej ziemi. Dorastałem tu z siostrą i bratem. Moją siostrę dobrze znacie, a mój brat.... niestety zginął. " Lwiątka patrzyły z niedowierzaniem na złą skałę. 
Tandi szybko szła za swoim ojcem
 Niespodziewanie na Kovu skoczyła...............Dotty. "Nuka nie zginął, ty go zabiłeś! " Krzyknęła. Kovu się zaczął tłumaczyć że nie chciał zabić Nuki. ( Wtedy Dotty była nadal zła na Kovu  i uważała go za zdrajce. ) Jednak Dotty  szybko zeskoczyła z Kovu i......................wzięła za ogon Tandi. Zaczęła uciekać z księżniczką. Kovu wziął Tanabiego na grzbiet i biegli za Dotty. Kovu był szybki i dogonił Dotty. Skoczył na nią i kiedy lwica poczuła że przegrywa rzuciła lwiątkiem do jeziora z krokodylami. Kovu i Tanabi podbiegli wyciągnąć Tandi nim pożrą ją krokodyle. Tandi wdrapała się na zaschniętą gałąź. Kovu zabrał ją z jeziora i powiedział że wracają na lwią ziemie. 
Dotty

Jak wrócili Kiara podeszła do Tandi i powiedziała że dziś nauczy ją polować. Kovu został sam z Tanabim. Wziął swojego syna na grzbiet a Tanabi zapytał: "To prawda że zabiłeś Nuke? " Kovu opowiedział mu jak było. Tanabi zrozumiał to. 
kovu bawi się z synem

Kovu postanowił nauczyć syna walczyć. Ale na początku chciał go nauczyć czegoś innego. "Jak dam Ci znak rzucisz się na tego świstaka. " Szepnął Kovu do swojego syna. "Tak tato. " Obiecał Tanabi. Kovu dał mu znak, a Tanabi rzucił się na świstaka. Kiedy Tanabi skoczył krzyczał: "HURRA!" więc świstak uciekł. Tanabiego to zasmuciło. "Gdybyś się nie wydzierał, to by Ci się udało! " Krzyknął Kovu i uderzył Tanabiego. Tanabi zobaczył że jego ojciec się wkurzył to uciekł na Złą Ziemie. Kovu zdał sobie sprawę że źle zrobił, ale Zira go właśnie w ten sposób uczyła. Kovu takiego czegoś nie lubił więc nie chciał tak samo traktować swojego syna jak jego matka jego. Pobiegł za synem by go przeprosić. 
Kovu biegnie za Tanabim
 Książę uciekł na Złą Ziemie. Niespodziewanie skoczyła na niego Dotty. Tanabiego obronił jednak Kovu. Zabrał syna na Lwią Ziemie i go przeprosił. Obiecał mu też że nie będzie go tak źle traktować. Tanabi przebaczył ojcu i resztę dnia spędzili miło. 
Tanabi i zachód słońca
 Tandi nauczyła się polować. Opowiedziała  ojcu jak jej poszło. Kovu był z niej dumny. Kiedyś miał problemy z polowaniem, ale potem już się nauczył. Jak było już ciemno poszli z Kiarą, Tanabim i Tandi na polankę. Lwiątka się bawiły a Kovu opowiedział im o królach z przeszłości. 

Rodzina królewska na polance
 Następnego dnia pokazał im ze szczytu lwiej skały całą lwią krainę. Pokazał im też Złą Ziemie na którą zabronił im bez niego wchodzić.   :)
Kovu czeka na swoje dzieci
 Tydzień Kovu już się skończył, teraz opowiadania będą o różnych postaciach króla lwa. Mam nadzieje że opowiadania z Tygodnia Kovu były fajne. Przy dzisiejszym opowiadaniu trochę improwizowałam bo nie wiedziałam o czym napisać, ale dziś przyszły mi już do głowy pomysły na kolejne opowiadania o różnych postaciach. Miłego dnia.  :)

1 komentarz:

  1. Toje opowiadania są super! Dają mi wenę twórczą i mam pomysły na mojego bloga! ( te pomysły to nie historie z twoje bloga)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń