sobota, 27 grudnia 2014

Wersja Patrycji1234 na Dzieci Kovu i Kiary + Dlaczego Kopa nie wystąpił w Królu lwie 2?

Patrycja1234 poprosiła mnie bym napisała opowiadanie o jej wersji dzieci Kovu i Kiary: Kodzie, Ashy i Leach.
Oto zdjęcie Kody, Ashy i Leacha: ( Asha jest najstarsza, łatwo się denerwuje, gdy coś jej nie wychodzi.
Koda jest najmłodszy, ma zostać królem, jest najmądrzejszy z rodzeństwa.
Leach to ta lwiczka z grzywką. Charakterem jest podobna do Simby.
Koda to ten ciemny, Asha to ta bez kawałka ucha, a Leach to ta z grzywką. )
( Wybacz Patrycju że ściągnełam zdjęcie z twojego bloga )
 Asha czyta się Asza.
Koda czyta się Koda.
Leach czyta się Lia.

W tej notce będzie o nich opowiadanie, ale zanim to nastąpi wyjaśnię Dlaczego Kopa nie wystąpił w Królu lwie 2?

Dowiedziałam się ( już nie pamiętam od kogo, ale sama tego nie wymyśliłam ) że było tak:
Ten facet który zrobił pierwszą część króla lwa napisał scenariusz na "Król lew 2 czas Simby"  ale zmarł na AIDS, nie wykorzystano jego scenariusza ( na Króla lwa 2 ) bo w jego scenariuszu akcja była oparta na Kopie ( Kiara też w nim była, ale nie grała głównej roli ) historia kopy była dramatyczna podobna do historii simby. Dlatego w Królu lwie 2 wystąpiła tylko Kiara.
Nie wiem czy to prawda.

85% fanów ma taką wersje:
Zira zabiła Kopę za to że spotykał się z Vitani, ale Kopa przeżył i uciekł z Lwiej Ziemi, wychował się gdzieś indziej a potem wrócił.

15% fanów ma taką wersje:
Za to że Kopa spotykał się z Vitani Zira go zabiła i kopa nie przeżył.

Nie wiem która z wersji ( napisanych na niebiesko ) jest prawdziwa, dla mnie żadna z tych dwóch wersji nie jest głupia ale musiałam wybrać jedną więc wybrałam tą drugą i należę do tych 15%.

A teraz wróćmy do notki o Leach, Kodzie i Ashy.

 Opowiadanie:
Przyszły król Koda wybiegł z groty na sawanne. Kiara podeszła do niego i powiedziała że nauczy go polować. Koda się ucieszył. Zobaczył małą zeberkę która miała ranną nogę i ledwo biegła. Kiara mu wytłumaczyła jak ma ją upolować. Koda wszystko zrozumiał i rzucił się na zeberkę. Kiara pomogła mu trochę. Udało im się upolować zeberkę. Koda pobiegł ze swoją zdobyczą do rodzeństwa. Odkąd Kovu powiedział że to Koda ma być królem starsze rodzeństwo z zazdrości mu dokuczało, najgorzej przyjęła to Asha, Asha była najstarsza i uważała że to najstarsza powinna zostać królową. 
-Zobaczcie co upolowałem! Zawołał Koda.
-Ty to upolowałeś?! Burknęła drwiąco Leach.
-Tak mama mi trochę pomogła. Odpowiedział przyszły król.
-Ty nawet myszy nie potrafisz upolować... Powiedziała Asha.
-Myszy rzadko pojawiają się w dzień, bardziej wychodzą w nocy.... Powiedział Koda.
Leach pociągnęła młodszego brata ( Kode ) za ogon.
-Eł! Powiedział Koda.
Do rodzeństwa podeszła Kiara, wiedziała że Leach i Asha dokuczają Kodzie od kąt się dowiedzieli że on będzie królem, chciała żeby przestali dlatego postanowiła złapać ich na tym.
Kiara porozmawiała ze swoimi dziećmi i kazała im się pogodzić. Leach i Asha już nie dokuczały bratu i wszystko było jak dawniej.
Pewnego dnia Kovu zabrał swoje dzieci na pokazanie całej Lwiej Ziemi i nie tylko. Nie było to pokazanie ze szczytu lwiej skały tylko po przez spacer po lwiej ziemi. 
Kiedy zatrzymali się przy Złej Ziemi Kovu zaczął opowiadać o swoim dzieciństwie.
-Trochę się bałem mojej matki, ale dzieciństwo miałem dobre, moja siostra Vitani bardzo mnie lubiła i się często bawiliśmy razem, mój brat Nuka nie za bardzo mnie lubił, ale czasem też się ze mną bawił. Pewnego dnia moja matka ogłosiła kto będzie królem, wtedy Nuka znienawidził mnie... Mówił Kovu a jego dzieci słuchały uważnie. Kovu odprowadził je do lwiej skały i powiedział:
-Możecie iść się bawić.
Asha, Koda i Leach pobiegli na Złą Ziemie. 
-Fajnie tu. Powiedziała Leach.
Niespodziewanie pojawiła się...........................Zira. Nie duch Ziry tylko Zira.
-Zabije was! Pomszczę skazę i odegram się na tym zdrajcu Kovu! Krzyknęła i lwiątka zaczęły uciekać. Zira je goniła aż zagoniła je w pułapkę.
-Zabije was teraz po kolei! Ale najpierw tego kogo Kovu wyznaczył na króla! Który z was jest przyszłym królem?! Gadać albo pourywam wam języki! Krzyknęła Zira.
Leach wskazała na brata. Zira pociągnęła Kode w swoją stronę, ale przyszli Kovu i Kiara.
-ZIRA TY ŻYJESZ?! Krzyknęła Kiara.
-Tak i jeszcze pomszczę skazę!!!! Wrzasnęła Zira.
Kiara wzięła w pysk Kodę, na plecy Leach a na głowię Ashe. Kovu zaryczał na Zirę i poszli. Zira została na Złej Ziemi. Kovu opowiedział swoim dzieciom że Zira to jego matka i że jest zła.
-Tato! Tato! A jak ty to zrobiłeś że tak zaryczałeś?  Spytała Asha.
Kovu zaryczał a ptaki odleciały. Asha też spróbowała ale wyszło jej tylko miauknięcie.
Koda i Leach zaczęli się śmiać. Asha wpadła w szał, zaczęła udeżać w kamienień krzycząc.
-Asha uspokój się...- Powiedział Kovu. - A wy przestańcie się śmiać bo sami też nie ryczycie tak jak ja.
   Zapadła cisza. Wszyscy się zorientowali że zrobiło się późno i były już gwiazdy na niebie.
-Popatrzcie na gwiazdy. Stamtąd patrzą na nas wielcy królowie z przeszłości, każdy lew nawet zły znajdzie tam kiedyś swoje miejsce. Ci królowie którzy są teraz tam zawsze przyśpieszą wam z pomocą. Duch Ahadiego - pradziadka waszej matki powiedział Rafikiemu że jesteście w niebezpieczeństwie, że was zira atakuje a Rafiki powiedział mi i waszej mamie. Powiedział Kovu. :)


Napisałam w tym opowiadaniu że Zira przeżyła, ale wcale tak nie uważam.
około 60 może 70 % fanów uważa że zira przeżyła, ja tak nie uważam, ale w dzisiejszym opowiadaniu nie pisałam o mojej wersji...

:)
 

6 komentarzy:

  1. Świetna notka :D ja należę do tych 85 % fanów,bo bardzo lubię Kopę i nie wyobrażam sobie bez niego Króla Lwa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję po stokroć za opowiadanie i muszę przyznać, że postawa Leach mnie zaskoczyła, kiedy obmyślałam opowiadania, zawsze wyobrażałam sobie Leach za rozbrykaną lwiczkę ale też opiekuńczo, ale Asha, wypisz, wymaluj taka jaką sobie wyobrażałam!
    A to o Kopie ciekawe i też należę do 15 %.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam prawdziwej wersji Kopy, ale ja słyszałam, że on został wymyślony przez twórcę książek TLK6NA w których wystąpił, a twórcy filmu go nie umieścili bo nie mieli pojęcia o jego istnieniu.
    Ja należę do tych 85%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta wersja niestety nie może być prawdziwa ( ta że twórcy filmu nie mieli pojęcia o istnieniu Kopy ) bo Kopa wystąpił pod koniec Króla lwa 1.
      Chyba że Simba i Nala mieli jeszcze jedno dziecko o którym nie wiem.
      :)

      Usuń
    2. Po koniec Król Lew 1 jest starsza siostra Kopy, Fluffy (czytaj:Flufi).

      Usuń
  4. Jadzia Knutel 28611 grudnia 2022 05:36

    Moim zdaniem Kopa przeżył. To będzie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń