środa, 31 grudnia 2014

Wyniki konkursu 4

Przyznaje że zrobiłam błąd każąc pisać odpowiedzi w komentarzach, w następnym konkursie trzeba będzie wysłać odpowiedzi na mojego e-maila. wika.szczecin@wp.pl

Rozumiem już że wszystko zniszczyłam ( każąc odpowiedzi pisać w komentarzach ) ale 4 stycznia zacznie się Konkurs 5 i wtedy odpowiedzi będzie trzeba pisać na mojego e-maila.


*


Konkurs wygrał RICARDIO, gratulacje RICARDIO!

Oto twój dyplom:

Nauczyłam się pisać w paintcie i jestem z tego powodu zadowolona.

Na przeprosiny że zepsułam wszystko ( każąc odpowiedzi pisać w komentarzach ) macie filmik. ( Nie znalazłam zbyt fajnych filmików. )

3 komentarze:

  1. Wiesz,nie liczyłam na wygraną bo nigdy nie wygrałam żadnego konkursu,a na Kolourze konkurs na 1000 wyświetleń :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny filmik. I nie mówię tego tylko przez to, że to mojej wersji dzieci Kovu i Kiary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny dyplom :D Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń