środa, 14 stycznia 2015

"Bo nie jesteś jak my....." + Rodzeństwo Ziry

Napiszę dziś opowiadanie o córce Sory. Według wielu osób Sora jest tatą Kovu ale ja znalazłam zdjęcie na którym mały Sora bawi się z małym Nuką i małym Kopą, więc chyba raczej Sora jest w wieku Kopy i Kiary.

Ale najpierw wyjaśnię kim było rodzeństwo Ziry.

Znam dwie wersje:

I - moja : Serpen


Serpen jest bardzo podobna do Ziry. Różnią się tylko tym pasem na ciele ( u Ziry jest prosty a u Serpen falowany) i kolorem - Serpen jest brązowa a Zira żółto-ciemna.

II wersja - Nuka



 Brat Ziry ma tak samo na imię jak syn Ziry. Chyba jednak więcej osób wieży w wersje z Serpen.



Dowody że to Serpen jest siostrą Ziry:
*Zira i  rodzice Ziry  są złoziemcami, Serpen też jest złoziemcem ale Nuka ( brat Ziry ) już nie wygląda jak złoziemiec, bardziej jak Shizasen albo Mheetu.
*Serpen i Zira są bardzo do siebie podobne.
*W prawdziwym życiu zdarza się że imiona się powtarzają, ale w bajkach i filmach to już się nie zdarza więc dlaczego ktoś miałby ustalić że brat ziry ma tak samo na imię jak jej syn.


Dowody że to Nuka II jest bratem Ziry:
 

*Na tym zdjęciu po lewej stronie ziry stoi taka parka lwów. Ten lew jest podobny do Nuki, a ta lwica trochę do Ziry. Może to ta parka to rodzice Ziry. W takim razie jeśli ojcem Nuki II jest lwioziemiec a mamą złoziemka, to Zira mogłaby wyglądać na złoziemke a Nuka na lwioziemca. Po za tym jeśli ta parka to rodzice Nuki II i Ziry to znaczy że to jest rodzinne zdjęcie Ziry, a nie było w internecie zdjęcia z małą Zirą i małą Serpen oraz ich rodzicami na raz.


W wersji z Nuką II pojawia się także Serpen - ale jako koleżanka lub kuzynka Ziry.              :)


To teraz opowiadanie.

Opowiadanie:





 
 Lew Sora i lwica Kani mieli córkę - Ratty ( czytaj Rati ) . Lwiczka była inna niż inne lwiątka. Dlatego też inne lwiątka nie chciały się z nią bawić. Ratty jednak miała jednego kolege: szopa Bhatiego.
 Pewnego dnia pobiegła na zabawę z nim. Zobaczyła jak inne lwiątka dla zabawy znęcają się nad Bhatim i jego rodziną. Ratty była odważną lwiczką więc stanęła w obronie przyjaciela.
-Ej, zostawcie ich!!! Krzyknęła i osłoniła poszarpanego Bhatiego.
-Jestem księżniczką, mogę sobie robić co chce!!! Powiedziała Tandi która też znęcała się nad szopami. ( Królem był wtedy Kovu a Tandi i Tanabi to jego i Kiary dzieci. )
-Istnieją pewne granice!!! Słyszałam zresztą jak twój tata mówił Ci żeby szanować każde zwierze od mrówki po antylopę. Dodała Ratty.
-Ale antylopy zjadamy! Krzyknął jakiś lewek.
-Ale szopów nie więc nie powinniśmy ich męczyć!! Krzyknęła Ratty.
Lwiątka odeszły, a Bhati podziękował Ratty. Bhati i Ratty bawili się do zachodu słońca.
-Nie wiem czy na tym świecie jest miejsce dla szopów... Westchnął Bhati.
-Jest. W kręgu życia jest miejsce dla każdego stworzenia. Powiedziała Ratty.
Kiedy zrobiło się ciemno Bhati poszedł do swojego domu a Ratty do swojego.
Następnego dnia Ratty zbiegła z lwiej skały jak szalona i poszła spacerkiem do Bhatiego.

 Ale zatrzymali ją: Tandi, Tanabi i inne lwiątka.
-Co tu robi ta inna lwiczka?! Nigdy nie widziałem takiego lwiątka?! Co ty masz na czole!? Krzyknął Tanabi.
-Wcale nie jestem inna! Też jestem lwiątkiem jak wy! A to na czole to nie wiem z kąt! Odpowiedziała Ratty.
-Nie ma w stadzie miejsca dla takiej lwiczki!!! Krzyknęła Tandi.
Ratty bez słowa odeszła od towarzystwa z podniesionym w górę ogonem do Bhatiego.
Długo się z nim bawiła aż w  końcu postanowili zrobić wyścig kto szybciej będzie na drzewie. Bhati był pierwszy. Kiedy Ratty też weszła na drzewo usłyszeli ryk Kovu:
-WWWWWWRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potem jeszcze dwa ryki.
-Oj, to znaczy że lew który jest nie z tego stada wszedł na Lwią Ziemie. Powiedziała Ratty.
-A ty też umiesz tak ryczeć? Spytał Bhati.
Ratty zaryczała ale wyszło jej tylko miauknięcie.
To ją zasmuciło.
-Nie przejmuj się, nie musisz umieć ryczeć. Powiedział Bhati.
-Muszę, każdy lew musi umieć ryczeć. Odpowiedziała Ratty.
Kiedy Ratty dorosła królową została Tandi a królem jej mąż - Kaso.
Pewnego dnia kiedy Ratty wracała z polowania ze swoją zdobyczą ( obok niej szedł Bhati i rozmawiali) zobaczyła na lwiej skale całą armie lwiej ziemi. Na jej czele stała Tandi.
-Jesteś wygnana! Krzyknęła Tandi.
-Czemu?! Krzyknęła pytająco Ratty.
-Bo nie jesteś jak my! Jesteś inna i dlatego przynosisz wstyd i hańbę Lwiej Ziemi! WRRRRRRRRRY!
Dodała Tandi.
Wszystkie lwice zaryczały. Potem obok Tandi stanął Kaso i powiedział:
-Wynoś się z tej ziemi albo cię zabijemy! WRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYY!
Ratty więc uciekła z lwiej Ziemi razem z Bhatim. Poszli w takie jedno miejsce ale zabłądzili. 
 Nagle zobaczyli pewną lwicę, też była inna niż wszystkie lwice.
-Witaj w ziemi wygnanych! - Powiedziała lwica - Ja i moje koleżanki zostałyśmy wygnane ze swoich stad bo jesteśmy inne.
-A dlaczego ty, wy i ja jesteśmy inne? Spytała Ratty.
-Co dwudziesty piąty lew rodzi się taki jak my.  - Odpowiedziała lwica. - Powiem królowi że jesteście, a nie on już sam przyszedł.
 -Wygnali mnie bo jestem bielszy niż najbielszy lew i biały jak śnieg. - Powiedział król Ziemi Wygnanych - Witaj w naszym stadzie.
Ratty dołączyła do stada wygnanych. Bhati zamieszkał na ziemi wygnanych i poznał fioletową lisiczkę. Bhati i fioletowa lisiczka wzięli ślub i urodziły im się trzy dzieci. Pierwsze fioletowę - chłopiec, drugie złociste jak Bhati - chłopiec i trzecie złocisto-fioletowe - dziewczynka. Ratty często opiekowała się dziećmi Bhatiego. 
 Ratty dobrze się żyło na ziemi wygnanych.                          :)
Zrobiłam drzewo genealogiczne, oto one:
Na tym drzewie umieściłam Kiona, o Kionie będzie następna notka.   Ten obrazek z Tanim to z basesu Kakry_Moon tak samo jak  obrazek z Zelim.                           :)

12 komentarzy:

  1. Super notka :D Powiesz pewnie że wszystkich postaci nienawidzę ale Tandi to szczyt głupkości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wcale nie uważam że wszystkich postaci nienawidzisz - przecież Kope lubisz.
      :)

      Usuń
    2. Kilka tam lubię :D

      Usuń
  2. Możliwe, że Zirka miała i brata i siostrę, ale nie słyszałam jeszcze, żeby ktoś w to wierzył...
    Gdyby na twoim drzewie ten obrazek z Tani to Base Kakry_Moon, to może napisz, że jej (JEŚLI TAK JEST) Świetne drzewko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, kliknęłam EDYTYJ i dopisałam że obrazek z Tanim i Zelim to od basesu Kkry_Moon.
      Dobrze że niektóre obrazki na tym drzewie genealogicznym wyszły wyraźniej niż się spodziewałam.
      Może to było tak że Nuka II był Ziry kuzynem lub przyjacielem a ktoś rozdrapał to że byli na tych zdjęciach.
      :)

      Usuń
  3. WG mnie to Serpen jest siostrą Ziry. Są do siebie podobne, a jakoś wątpię w to, żeby jej rodzice byli po osobnych stronach. Nareszcie jakieś drzewo genealogiczne z Kionkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to możesz to drzewo genealogiczne skopiować i wkleić sobie gdzie tam chcesz, każdy może. Tylko napisz że go nie zrobiłaś tylko że zrobiłam je ja albo wcale nie pisz kto je zrobił.
      :)

      Usuń
    2. P.S. Skaza jest lwioziemcem a Zira złoziemcem i Skaza i Zira byli parą i się kochali. Więc jest cień szansy że jednak rodzice ziry mogliby być po osobnych stronach, ale ja też w to wątpie.
      :)

      Usuń
  4. Super, że ktoś użył w końcu mojego base :)
    Bardzo lubię Nukę, choć nie wydaje mi się, żeby był prawdziwy... raczej Serpen wydaje się być bardziej prawdopodobna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam że ci to sprawi radość że ktoś użył twojego base, myślałam raczej że nie chciałaś by ktoś kopiował choć pozwoliłaś.
      Drzewo genealogiczne pozwalam kopiować, miło mi nawet będzie jak ktoś skopiuje i sobie gdzieś ( np. na swoim blogu ) wklei.
      Cieszę się że czytasz tego bloga i że rozpoznałaś swoje base bo obrazki w drzewie genealogicznym były niewyraźne. ( zwłaszcza te które pierwsze dodałam. )
      :)

      Usuń
  5. Jesteś bardzo wszechstronna - większość bloggerów pisze opowiadania tylko o kilku postaciach, a ty potrafisz napisać opowiadanie o każdej postaci fanfiction, którą znasz co czyni twój blog jedynym w swoim rodzaju. Natomiast Bhati pochodzi z początkowych planów Króla Lwa i jest otocjonem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      O Bhatim nic nie wiedziałam tylko raz zobaczyłam jego zdjęcie i postanowiłam je wykorzystać.
      :)

      Usuń