poniedziałek, 12 stycznia 2015

Miłość Kiume + rodzice ziry w różnych wersjach

Napiszę opowiadanie o miłości Kiume. Dla przypomnienia:

Kiume
Ojciec Kiume - Mego
Matka Kiume - Salma
Przyrodnie siostry - Dotty i Spotty
Wiek - młodszy od Dotty starszy od Spotty

Ale najpierw powiem o rodzicach ziry w różnych wersjach.

Znam dwie  wersje:

I - moja :)                : Bojali i Hawa

Na tym drugim zdjęciu Bojali jest podobny do Nuki.
Nie chodzi o kolor tylko kształt ciała i grzywy, tak mi się wydaje.


II wersja :  Kuzimu i Azola
Azola wygląda jak Zira. Jednak ja  od razu poznałam że to nie Zira, bo zira ma groźny wyraz twarzy a Azola przyjazny.
Oto Azola i Zira:
Oto Zira i Kuzimu:
Nie wiadomo która wersja jest prawdziwa. Dla mnie obie są prawdziwe tylko trzeba sobie jedną wybrać. W wersji z Kuzimu i Azolą pojawia się także Hawa - ale jako ciocia Ziry.
A teraz opowiadanie o Kiume.

Opowiadanie:
Dotty i Spotty bawiły się na Złej Ziemi. ( stado ziry było wygnane ) Tylko Kiume się z nimi nie bawił, leżał sobie na kamieniu. Nagle przyszedł Nuka ( nuka jest w wieku dotty ) ze swoim rodzeństwem: Vitani i Kovu ( Vitani i Kovu są w wieku Kiume. ) Kiume spojrzał na Vitani.
-Ja ona piękna. Pomyślał.
-Cześć. Powiedziała do niego Vitani.
Kiume nic nie powiedział tylko patrzył w jej oczy.
-Umiesz mówić? Spytała Vitani.
Ale wszystko przerwał Nuka który nie lubił Kiume.
-Ale Kiume chyba nie idzie z nami?! Krzyknął Nuka.
-Skoro idą Vitani i Kovu to Kiume i Spotty też idą! Powiedziała Dotty.
-No dobra... Powiedział Nuka.
Lwiątka poszły na wyprawę do stada za górami. Podczas wyprawy Dotty i Nuka bawili się w zapasy.
Kovu i Spotty też bawili się w zapasy.  
-Pobawmy się w berka. Powiedział Kiume do Vitani.
-Ok! Berek! Powiedziała Vitani i dotknęła Kiume. Podczas zabawy Vitani i Kiume wpadli na cmentarz słoni. Usłyszeli dziwne dźwięki.
-Boje się...Powiedziała Vitani.
-Obronię cię! - Powiedział Kiume - WRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
-WRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY          Lwiątka też usłyszały warczenie.
Z kości słonia wyszła Zira.
-Vitani, chodź! Powiedziała Zira bo chciała zabrać Vitani na lekcję nienawiści do Simby.
-To pa Kiume, spotkajmy się jutro na Rajskiej Ziemi. Powiedziała Vitani odchodząc.
Następnego dnia zakochany w Vitani Kiume pobiegł na Rajską Ziemie. Lecz zobaczył Kope i Vitani w miłości. Zazdrosny i smutny Kiume wrócił na Złą Ziemie.
-Dotty! Dotty! Musisz mi pomóc. Zawołał do starszej siostry. 
Kiume i Dotty byli bardzo blisko ze sobą, dlatego Kiume postanowił by to ją poprosić o pomoc.
-No dobra to zwołam moje koleżanki..... Powiedziała Dotty odchodząc. 
Kiedy Kopa był sam zaatakowały go Dotty i jej koleżanki, gryzły go i szarpały po czym ciągnęły do wodopoju. Chciały go utopić. Kopa jednak umiał pływać i uciekł cały poszarpany. Kiume to obserwował, zerwał kwiatka i pobiegł do Vitani. Vitani jednak traktowała Kiume jak przyjaciela i powiedziała mu o swoich uczuciach do Kopy. Kiume zasmucił się. Wieczorem gdy patrzył w gwiazdy przypomniał sobie jak ojciec mu mówił że wystarczy o coś poprosić królów z przeszłości a to się może spełnić. 
-Chciałbym by ten głupi Kopa umarł jak najszybciej, proszę cię o to Skazo. Poprosił Kiume patrząc w gwiazdy.
Następnego dnia Kiume poszedł do Vitani. Ona płakała.
-Co się stało? Spytał przytulając ją.
-Kopa nie żyje, moja mama go zabiła. Odpowiedziała.
Kiume pocieszał Vitani i się przyjaźnili. Vitani zakochała się w Kiume, ale kiedy on był dorosły poznał inną lwice i to ją wybrał. Vitani była zrozpaczona że Kiume wybrał inną lwice a nie ją. Ale Vitani poznała pewnego lwa - Erevu. Zakochała się w nim a on w niej i wzięli ślub. Później mieli dwoje dzieci: adoptowane i biologiczne. Vitani nie zapomniała jednak o Kopie. Chodziła do wąwozu co tydzień gdzie było jego ciało. Ale Vitani kochała swoją rodzinę i z czasem o Kopie zapomniała, przestała chodzić do wąwozu ( tam było ciało Kopy ) i spędzała więcej czasu ze swoją rodziną.
O Kiume też zapomniała. Kiume z lwicą dla której zostawił Vitani miał potomstwo i też bardzo kochał swoją rodzinę.                :)

A teraz foty:
nastoletni Kiume
Vitani smutna bo zostawił ją Kiume
 

7 komentarzy:

  1. Fajne opowiadanie.
    Ja gdzieś słyszałam, że rodzicami Ziry są Azola i Kuzimu, a Hawa i Bolaji to wujek i ciocia, ale nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w następnej notce wyjaśnię kim było rodzeństwo Ziry bo też są różne wersje.
      :)

      Usuń
  2. A ja gdzieś słyszałam, że Hawa i Bolaji zostawili Zirę u Azoli i Kuzima, a Kuzimu bił lwiczkę, a gdy Bolaji się dowiedział to zabił lwa. Chociaż nie wiem czy to nie przypadkiem wymysł fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszałam podobną wersje:
      Że Kuzimu zabrał Zirę Bojaliemu i Hawie, bił ją i wychowywał z Azolą, a Zira tęskniła za swoimi rodzicami.
      Ale to też może być wymysł fanów.
      :)

      Usuń
  3. Ja słyszałam obie wersje, ale nie mogę się zdecydować, którą wybrać XD.
    A o rodzeństwie Ziry napisz koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisze, jutro następna notka i to w niej napiszę o różnych wersjach na temat rodzeństwa Ziry podobnie jak napisałam o różnych wersjach na temat rodziców Ziry.
      :)

      Usuń
  4. No cóż...dla mnie Bojali i Hawa są prawdziwi ale Azola jest bardziej podobna do Ziry no ale Kuzimu...

    OdpowiedzUsuń