niedziela, 4 stycznia 2015

Konkurs 5

Dziś mam zrobić konkurs 5, tak mówi Tablica konkursowych ogłoszeń.

Zasady konkursu:
* Odpowiedzi nie dawajcie w komentarzach tylko wysyłajcie na mojego e-maila wika.szczecin@wp.pl
* W temacie maila napiszcie Konkurs 5 - Największe tajemnice króla lwa
* W mailu napiszcie jaki macie nick  na blogerze. np. mój blogerowy nick to Marta tak się też nazywam
* Wyniki konkursu będą 5 maja 2015 roku więc 4 maja 2015 r. będzie ostatni dzień na wysyłanie odpowiedzi
* W komentarzu powiadom mnie że wysłałeś odpowiedzi
* Każdy może brać udział w konkursie



3mam kciuki że się wam uda poprawnie odpowiedzieć na każde pytanie.
:)



  Zad. 1
Napisz kim są rodzice tych lwów i lwic czyli podaj imiona matki i ojca.  Uwaga! Nie którzy mają takich samych rodziców!

Kiara - ojciec: .............................. matka: ................................
Skaza - ojciec: .............................. matka: .................................
Simba  - ojciec: ................................. matka: .................................
Kopa - ojciec: .................................... matka: ....................................
Mufasa - ojciec: ..................................... matka: .............................

Zad. 2
Popraw błędy w życiorysie Kiary.
Kiara była księżniczką Rajskiej Ziemi.
Miała ojca Simbę i matkę Sarafine.
Simba na wiele Kiarze pozwalał. 
Kiara poznała lewka Knovu.
Knovu i Kiara się polubili. Ale matka Knovu - Zira zabrała Knovu.
Kiara gdy dorosła była brzydką lwicą.
Kiedy ruszyła na polowanie była powódź którą spowodowała Sarafina by się Kiary pozbyć.
Kiare uratował Knovu.
Simba chętnie się zgodził by Knovu dołączył do stada.
Wybuchła wojna pomiędzy Rajską Ziemią a Złą Ziemią.
Powstrzymali ją Kiara i Simba.
Zira umarła a Kiara nie chciała jej pomóc się uratować.
Knovu i Kiara wzięli ślub.


Zad. 3
Które wydarzenia miały miejsce w filmie. ( były pokazane. )

Śmierć Mufasy
Narodziny Vitani
Ślub Kovu i Kiary
Wygnanie Ziry ( to pierwsze )
Narodziny Nuki


Zad. 4
Kim są dla Simby te postacie? Chyba wiecie kim te postacie są.

     Zad. 5
Napisz trzy szczegóły ( charakter, zachowanie, wygląd... ) którymi różnili się lwioziemcy od złoziemców.
złoziemcy

 
lwioziemcy ( spójrzcie na lwice, nie na Skaze )


 Mam nadzieje że konkurs nie był nudny, ani trudny. Starałam się dawać pytania których odpowiedz nie zależy od wersji fana króla lwa. np. w zadaniu pierwszym nie spytałam o rodziców Kovu bo wiem że są różne wersje.
:)

 

7 komentarzy: