środa, 19 marca 2014

Brat Dotty

Pewnego razu matka Dotty Salma zawołała swoją córkę.
-Dotty! Chodź! Powiedziała lwica.
-O co chodzi? Spytała Dotty gdy przyszła. -Dziś masz urodziny. Więc mam dla Ciebie prezent. Powiedziała Salma pokazując Dotty lwiątko które trzyma. -To moja siostra? Spytała Dotty która zawsze chciała mieć siostrę. -Nie! To twój brat przyrodni. Powiedziała lwica. -Ale jak moim ojcem jest Kwetu to kto jest jego ojcem? Spytała Dotty. -Mego! Lecz on wyparł się dziecka kiedy byłam w ciąży i zostawił mnie dla Utamu. Powiedziała Salma. -To byliście parą? Spytała Dotty. -Pobaw się lepiej z Kiume! Powiedziała Salma.
-Kiume? Powiedziała Dotty. -Lewek musi mieć imię. Powiedziała Salma. Dotty nie zadawała więcej pytać tylko wzięła brata i pobiegła pobawić się z Nuką. Skaza był wtedy królem więc oni mieszkali na Lwiej Ziemi. -Cześć Nuka! Zawołała Dotty. -Hej Dotty! Co tam masz? Powiedział Nuka.
-To mój brat! Powiedziała Dotty. -Suchaj! Ten lewek jest za mały by się z nami bawić. Zostaw go tu będzie bezpieczny. Powiedział Nuka pokazując krzak. -Ok! Powiedziała niechętnie Dotty wsadzając lwiątko do krzaków.
Nuka i Dotty świętnie się bawili aż do wieczoru. Gdy zabawa się skończyła Nuka poszedł do swojej groty na Lwiej Skale. Tym czasem Dotty poszła po Kiume. Jednak lewka nie było. Dotty bardzo się przeraziła. Zaczeła szukać brata. Jednak nigdzie go nie było więc poszła pytać o brata inne lwice. -Sarafino! Widziałaś mego brata? Spytała Dotty.
-Dziś prucz Mheetu nie widziałam żadnego lewka. Powiedziała Sarafina i poszła do swej groty.
Dotty pobiegła więc do Sarabi. Już miała ją spytać o Kiume jednak Sarabi właśnie go trzymała.
-Oddawaj mego brata złodziejko! Zawołała Dotty prubując zaryczeć na Sarabi.
-Sorry! Nie wiedziałam że to twój brat. Myślałam że to jakaś sierota. Powiedziała Sarabi i oddała lwiątko Dotty.
-Po prostu od czasu gdy Simba umarł bardzo za nim tęsknie. Dodała Sarabi i odeszła.
Dotty wzieła Kiume i zaniosła do groty.
-Dlaczego tak późno? A zresztą idziemy już spać. Chodź! Powiedziała Salma. I Dotty poszła już spać razem z Salmą i Kiume. :)
A teraz foty:
Na tym jest Sarabi i mały Kiume
 A na tym po niżej dorosły Kiume
 A na tym Nuka i Dotty jak bawią się bez Kiume


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A jak by ktoś miał do mnie pretensje to powiem że w dzieciństwie Nuka i Dotty byli przyjaciółmi. A potem gdy byli dorośli spotkali się po latach i stali się parą. :)


2 komentarze: